Gjest snafus Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Jeg har til nå trent hver dag det siste året, ganske hardt. Ved siden av harde studier begynner jeg å mistenke at jeg har "trent meg nedover". I påsken var jeg helt utrolig slapp når jeg gikk skiturer, det føltes som jeg ikke hadde krefter igjen. Nå har jeg lyst til å trappe ned treningen til 3 ganger i uka - også fordi jeg synes det blir for slitsomt å trene her dag. Men jeg vil ikke legge på meg. Er det stor fare for å legge på seg hvis jeg bare "plutselig" starter å trene 3 ganger i uka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, det høres ut som du trener for mye, ja. Jeg tror du ville ha godt av en skikkelig pause, og så begynne på igjen med friske krefter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.