Gå til innhold

Til og med sex er tiltak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som opplever at de ikke blir så lett opphisset som før og føler sex er tiltak?

Jeg elsker partneren min over alt på jord men blir ikke kåt lenger kan du si..virker dødt. Klarer ikke tenne på det skikkelig.

Og ha sex er et ork å komme igang med.

Ellers har vi et fantastisk forhold.

Andre med samme problem?

Før ville jeg ha sex ofte. Nå trenger jeg kun 1 gang i uka eller sjeldnere...

Er kanskje de psykiske vanskene som gjør dette?

Vet ikke??

Gjest melmøll
Skrevet

ja, jeg kjenner til det. Men hadde det vært så vel at jeg hadde lyst en gang i uka. Jeg har ikke lyst til noe som helst, og det gjelder også sex.

Skrevet

Unnskyld at jeg er så personlig. Er det bare å komme i gang som er et ork? Hva når dere "holder på", gir det deg noen gode følelser da?

(Jeg forstår godt hva du mener, er glad jeg er singel.)

Skrevet

ja, jeg kjenner til det. Men hadde det vært så vel at jeg hadde lyst en gang i uka. Jeg har ikke lyst til noe som helst, og det gjelder også sex.

Såpass ja.. Det er fælt. Jeg har egentlig ikke alltid lyst heller. Er som oftest samboeren som tar intiativet.

Skrevet

Unnskyld at jeg er så personlig. Er det bare å komme i gang som er et ork? Hva når dere "holder på", gir det deg noen gode følelser da?

(Jeg forstår godt hva du mener, er glad jeg er singel.)

Det går fint=) Det å komme i gang er et ork men under akten er det også litt ork. Orker liksom ikke alt kavet for å oppnå orgasme osv.. Huff.. Føler meg så dum og teit. For det er alltid noe som er gale. Er det ikke det ene,så er det,det andre...

Men er så rart.... for noen ganger må vi gi oss midt i akten fordi samboeren er plaget med litt sår innimellom. Og da kan jeg avslutte midt i akten uten å vere kåt etterpå.. Kjempe rart...

Gjest berre ein tanke
Skrevet

Såpass ja.. Det er fælt. Jeg har egentlig ikke alltid lyst heller. Er som oftest samboeren som tar intiativet.

Du skal si nei, om du ikke har lyst på sex!!! Hva med en måed med avhold? Kanskje det kan sette fart på lusten. Går du på antidepressiva? De rammer ofte sex-lysten....

Skrevet

Du skal si nei, om du ikke har lyst på sex!!! Hva med en måed med avhold? Kanskje det kan sette fart på lusten. Går du på antidepressiva? De rammer ofte sex-lysten....

Ja jeg går på antidepressiva.. Så det kan godt hende det er det som gjør det!

Skrevet

Ja jeg går på antidepressiva.. Så det kan godt hende det er det som gjør det!

Hørte noen som sa at en pillefri dag i uken, kunne hjelpe på sex-lysten...

Skrevet

Hørte noen som sa at en pillefri dag i uken, kunne hjelpe på sex-lysten...

Lurer på om det ikke er ganske vanlig å miste sexlysten. Sexologen jeg gikk til sa at jeg ikke skulle tenke på det og ta en pause fra alt som het sex. Problemet var at samboeren min slet helt vanvittig med at jeg ikke hadde lyst på ham, og han mistet selvtilliten. Han klarte ikke å gi meg det pusterommet som sexologen sa. Det ble til at jeg hadde sex med ham for lette hans depresjoner. Skikkelig sunt! Men det er visst et poeng å ta seg en pause fra hele greia. Håper du har en mann som holder ut! :)

Gjest Vet av erfaring
Skrevet

Helt normalt å ha nedsatt sexlyst ved depresjon i hvertfall.

Skrevet

Lurer på om det ikke er ganske vanlig å miste sexlysten. Sexologen jeg gikk til sa at jeg ikke skulle tenke på det og ta en pause fra alt som het sex. Problemet var at samboeren min slet helt vanvittig med at jeg ikke hadde lyst på ham, og han mistet selvtilliten. Han klarte ikke å gi meg det pusterommet som sexologen sa. Det ble til at jeg hadde sex med ham for lette hans depresjoner. Skikkelig sunt! Men det er visst et poeng å ta seg en pause fra hele greia. Håper du har en mann som holder ut! :)

det er faktisk et godt råd den behandleren ga deg.. og en uke bør din mann klare :) det finnes mye mellom null og knull heter det.

Skrevet

det er faktisk et godt råd den behandleren ga deg.. og en uke bør din mann klare :) det finnes mye mellom null og knull heter det.

Jepp, det tror jeg også. Nå er ikke dette et problem jeg sliter med lenger. Opplever å ha enormt lyst på kjæresten min :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...