Gå til innhold

Hjelp?Kan jeg slutte på antidepressiva nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Zeldox er da et anti-psykotika? Og jeg syns ikke du skal slutte uten å snakke med en lege først. Det er nå bare mitt råd.

Ja men er ikke derfor jeg går på dem. er ikke så ille... Har litt tvangstanker,depresjoner.. Jeg fikk sånn uregelmessig hjerte av dem.. merket jeg ble myyye bedre med en gang jeg sluttet på dem.. var herlig.. kjedelig med slike bivirkninger.Gikk egentlig på zyprexa men måtte slutte med de og.. Fikk økt matlyst av dem..

Puh...

Hva er poenget med å slutte etter bare 2 uker hvis du ikke har bivirkninger?

Jeg har bivirkninger. Uregelmessig hjerte. Fikk det hver kveld. Sluttet på de i går og var helt fin igjen da jeg skulle legge meg.Herlig!Lurer på hva det neste blir. Måtte slutte på zyprexa pga bivirkninger der og.. Masse matlyst som ble en besettelse.. Lurer på om det fins mer medisiner der ute som kan hjelpe mot tankekjør.. Går på cipralex alene nå. Men syns ikke de hjelper tilstrekkelig.

Jeg har bivirkninger. Uregelmessig hjerte. Fikk det hver kveld. Sluttet på de i går og var helt fin igjen da jeg skulle legge meg.Herlig!Lurer på hva det neste blir. Måtte slutte på zyprexa pga bivirkninger der og.. Masse matlyst som ble en besettelse.. Lurer på om det fins mer medisiner der ute som kan hjelpe mot tankekjør.. Går på cipralex alene nå. Men syns ikke de hjelper tilstrekkelig.

Da vil jeg anbefale deg å prøve Abilify - som er en av de aller nyeste medisinene. Den er ganske snill og mild med få bivirkninger og ingen vektøkning.

Annonse

Da vil jeg anbefale deg å prøve Abilify - som er en av de aller nyeste medisinene. Den er ganske snill og mild med få bivirkninger og ingen vektøkning.

Ok.. Må snakke med legen om det når jeg skal til han.Hva brukes den mot?? Jeg gikk jo på zeldox og cipralex og nå bruker jeg cipralex alene. Sist kom tankekjøret fort tilbake.Legen har ingen ledige timer heller. Skal vere der om 14 dager. eh.. Får vel bare holde ut den tiden.eller?

Ok.. Må snakke med legen om det når jeg skal til han.Hva brukes den mot?? Jeg gikk jo på zeldox og cipralex og nå bruker jeg cipralex alene. Sist kom tankekjøret fort tilbake.Legen har ingen ledige timer heller. Skal vere der om 14 dager. eh.. Får vel bare holde ut den tiden.eller?

Jeg syns ikke du skal vente dersom du har brutt avtalen med legen og sluttet på medisiner på eget initiativ. Har han ingen telefontid? Abilify burde virke mot tankekjør. Men du må nok til en time for å snakke med han før du får det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...