Gå til innhold

Jeg trykker hele tiden 2 ganger på samme innlegg!


flisa

Anbefalte innlegg

Når jeg står i en tråd og skal lese svarene nedover, så skifter de ikke farge til "lest" før jeg klikker på neste!! Altså linken skifter ikke farge når man trykker på den. jaja, en får da lest alt to ganger i alle fall!

*puh!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Jeg mener dette er riktig, en link skifter ikke farge før du har "forlatt" denne - derfor må du bytte innlegg (eller oppdatere eksisterende) før denne blir merket som "lest"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette er riktig, en link skifter ikke farge før du har "forlatt" denne - derfor må du bytte innlegg (eller oppdatere eksisterende) før denne blir merket som "lest"

Nei, det blir helt bakvendt.. før var det slik at linken ble markert som lest straks du gikk inn på den. Sånn er det også på alle andre websider. Og attpåtil: Hvis du klikker deg inn på en link som du har lest før, blir denne markert som _ulest_ helt til du forlater den igjen. Det burde være så enkelt som å forandre fargen for aktiv link til å være det samme som for besøkt link. (alink og vlink i html-koden)

Jeg har nemlig også problemet med at jeg trykker dobbelt på alle innleggene nå, fordi jeg naturlig trykker på det nederste av de som er markert som uleste, slik man gjorde før omleggingen..

Enda et spørsmål, som jeg har stilt litt lenger ned, men ikke fått svar på: Vurderer dere å gjøre noe med rammestørrelsen? Jeg forstår godt at dere må ha annonser, men nå dekker hele DOL, inklusive annonser, ca 3/4 av skjermen min i bredden. Det hadde vært en stor hjelp om man kunne fått utnyttet hele skjermen i alle fall, selv om man ikke bruker 800x600-oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Nei, det blir helt bakvendt.. før var det slik at linken ble markert som lest straks du gikk inn på den. Sånn er det også på alle andre websider. Og attpåtil: Hvis du klikker deg inn på en link som du har lest før, blir denne markert som _ulest_ helt til du forlater den igjen. Det burde være så enkelt som å forandre fargen for aktiv link til å være det samme som for besøkt link. (alink og vlink i html-koden)

Jeg har nemlig også problemet med at jeg trykker dobbelt på alle innleggene nå, fordi jeg naturlig trykker på det nederste av de som er markert som uleste, slik man gjorde før omleggingen..

Enda et spørsmål, som jeg har stilt litt lenger ned, men ikke fått svar på: Vurderer dere å gjøre noe med rammestørrelsen? Jeg forstår godt at dere må ha annonser, men nå dekker hele DOL, inklusive annonser, ca 3/4 av skjermen min i bredden. Det hadde vært en stor hjelp om man kunne fått utnyttet hele skjermen i alle fall, selv om man ikke bruker 800x600-oppløsning.

Akkurat, nå er jeg med... :-) skal se på alink innen kort tid.

Når det gjelder størrelsen på rammene ser vi på hvordan vi best kan løse dette og kommer snart tilbake, utgangspunktet er 800x600 enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ordnet nå, men det tar en stund før det oppdateres på gamle tråder og innlegg.

takk! :-)

jeg ga opp å forklare mer jeg se...:-)

Godt citoyen sa det for meg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir helt bakvendt.. før var det slik at linken ble markert som lest straks du gikk inn på den. Sånn er det også på alle andre websider. Og attpåtil: Hvis du klikker deg inn på en link som du har lest før, blir denne markert som _ulest_ helt til du forlater den igjen. Det burde være så enkelt som å forandre fargen for aktiv link til å være det samme som for besøkt link. (alink og vlink i html-koden)

Jeg har nemlig også problemet med at jeg trykker dobbelt på alle innleggene nå, fordi jeg naturlig trykker på det nederste av de som er markert som uleste, slik man gjorde før omleggingen..

Enda et spørsmål, som jeg har stilt litt lenger ned, men ikke fått svar på: Vurderer dere å gjøre noe med rammestørrelsen? Jeg forstår godt at dere må ha annonser, men nå dekker hele DOL, inklusive annonser, ca 3/4 av skjermen min i bredden. Det hadde vært en stor hjelp om man kunne fått utnyttet hele skjermen i alle fall, selv om man ikke bruker 800x600-oppløsning.

Takk! :-)

som jeg skulle sagt det sjøl! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, nå er jeg med... :-) skal se på alink innen kort tid.

Når det gjelder størrelsen på rammene ser vi på hvordan vi best kan løse dette og kommer snart tilbake, utgangspunktet er 800x600 enn så lenge.

Se der ja, nå virker alink som en kanonkule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...