Gå til innhold

Takk for meg

Gjest Kommer kanskje tilbake en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år her på DOL, velger jeg å takke for meg.

Jeg synes det har vært kjempegøy og koselig å være her, og jeg føler at jeg har blitt "kjent" med mange nick her inne.

Men det som tidligere har vært en fin tidtrøyte, har nå blitt ødelagt av personer som bare troller. Interessante debatter har blitt ødelagt av svada, og senere amputert fordi Webmaster sletter og store deler av tråden går med i dragsuget.

Jeg har fått mye hjelp og trøst her inne, og synes det er litt trist at det har blitt slik det har blitt.

Men takk for mange koselige stunder. :-)

Og du, lille kattepus, tenk deg litt om. Du ødelegger for mange ensomme mennesker, som har stor hjelp og nytte av et forum som Doktor Online.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• DarkPink

3

• laguna1365380434

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest en doler
Skrevet

Jeg forstår så godt hva du mener. Jeg håper du kommer innom senere for å se om det er bedre, og jeg håper virkelig webmaster kan gjøre noe for å hindre dette opplegget. Bare se så mange ganger samme troll har svart deg i dette innlegget. Det er dumt at noen kan forsure på den måten og ødelegge for andre.

laguna1365380434
Skrevet

Så dumt a!:-I

Men sånt kommer og går..Kan du ikke bare drite i de som fucker opp trådene og svare og kose deg i andre da? :-)

Jeg skriver og leser _masse_ her inne, og lar meg ærlig talt ikke plage så fryktelig av troll og trådkuppere..Selvsagt litt irriterende når en synes en har skrevet DET knallgode svaret og det forsvinner i mystisk slette-dragsug, eller en ikke får lest ferdig interessant diskusjon, men det skjer jo ikke SÅ ofte?

Leit at folk slutter å skrive da..Sånn blir det jo bare flere troll og færre å skravle og diskutere ordentelig med.

(Jeg synes forøvrig godt man kunne ha tvunget fast nick på åpent forum..Ville man ikke blitt kvitt mye sludder da?)

:-)

Gjest en doler
Skrevet

Men sånt kommer og går..Kan du ikke bare drite i de som fucker opp trådene og svare og kose deg i andre da? :-)

Jeg skriver og leser _masse_ her inne, og lar meg ærlig talt ikke plage så fryktelig av troll og trådkuppere..Selvsagt litt irriterende når en synes en har skrevet DET knallgode svaret og det forsvinner i mystisk slette-dragsug, eller en ikke får lest ferdig interessant diskusjon, men det skjer jo ikke SÅ ofte?

Leit at folk slutter å skrive da..Sånn blir det jo bare flere troll og færre å skravle og diskutere ordentelig med.

(Jeg synes forøvrig godt man kunne ha tvunget fast nick på åpent forum..Ville man ikke blitt kvitt mye sludder da?)

Da tror jeg trollingen hadde fortsatt på andre fora, og der har man kanskje behov for anonymt nick.

laguna1365380434
Skrevet

Da tror jeg trollingen hadde fortsatt på andre fora, og der har man kanskje behov for anonymt nick.

Men er det ikke åpent (og kanskje sex, foreldre & barn) det er mest aktivitet på?

Hvor spennende er det egentlig å spamme ned la oss si, apotekeren ? ;-)

Jeg synes det kunne være en god ide bare for å se om det kunne funke for noe, for ingen trenger vel egentlig å være så veldig mye mere anonyme på åpent enn det de allerede er under sitt faste nick, i motsetning til de andre foraene der jeg kan se nødvendigheten av å kunne alterere fra et fast et.

Skrevet

Joda, jeg ser poenget ditt.

Men i denne tråden har jeg fått syv svar av trollet. Slik orker jeg bare ikke.

Men mye mulig jeg stikker innom ved en senere anledning. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Joda, jeg ser poenget ditt.

Men i denne tråden har jeg fått syv svar av trollet. Slik orker jeg bare ikke.

Men mye mulig jeg stikker innom ved en senere anledning. :-)

Gjør det da vel! :-)

Det er jo tross alt maange flere her som vil prate og diskutere enn trolle, og flere som er hyggelige enn de som vil ødelegge!

Håper du bestemmer deg for å bli eller komme tilbake snart. Dumt når folk ikke vil være her mere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordelen med denne skapningen er at hun/han er ufattelig enkel å kjenne igjen. Det er bare å drite i å klikke seg inn på innleggene faenskapet skriver, og unngå å svare henne.

Men jeg er enig med laguna: Hva er egentlig poenget med muligheten til å bytte nick på andre fora enn de sensitive legeforaene?

På tide med en annen form for registrering på dol. F.eks. sms-registrering.

Da forsvinner også disse paranoide folka som tror webbis kler seg i trikot og hatt og forfølger folk på fritida.

Skrevet

Fordelen med denne skapningen er at hun/han er ufattelig enkel å kjenne igjen. Det er bare å drite i å klikke seg inn på innleggene faenskapet skriver, og unngå å svare henne.

Men jeg er enig med laguna: Hva er egentlig poenget med muligheten til å bytte nick på andre fora enn de sensitive legeforaene?

Da forsvinner også disse paranoide folka som tror webbis kler seg i trikot og hatt og forfølger folk på fritida.

Tror nok mane setter pris på å kunne være anonyme av og til i flere fora. F.eks. kan du på foreldre/barn-forumet få så hatten passer om du gir utrykk for en eller annen mening, og folk er meget flinke i å arrestere deg for hva du har sagt tidligere. Av og til er det fint å få luftet et spørsmål på selvstendig grunnlag, uten å måtte stilles til ansvar for alt mulig annet.

Antar det samme gjelder på andre forum også.

Gjest Fatter det inte
Skrevet

Uforståelig!? Hvorfor tillater du andre å ødelegge for deg selv?

Skrevet

Jeg synes det er utrolig barnslig slik som enkelte holder på, men det som er mest utrolig, er at folk ikke klarer å la være å svare!?! Kan vi ikke bare ignorere idiotene, så går de fort lei?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror nok mane setter pris på å kunne være anonyme av og til i flere fora. F.eks. kan du på foreldre/barn-forumet få så hatten passer om du gir utrykk for en eller annen mening, og folk er meget flinke i å arrestere deg for hva du har sagt tidligere. Av og til er det fint å få luftet et spørsmål på selvstendig grunnlag, uten å måtte stilles til ansvar for alt mulig annet.

Antar det samme gjelder på andre forum også.

Andre forum av litt seriøsitet og størrelse begynte med sms-registrering for mange år siden.

Så nei: Dette er det eneste seriøse forumet jeg vet om hvor det er mulig å herje med ulike nick.

Skrevet

Hvorfor må du alltid trekke inn det? Jeg er alltid DarkPink, og like fullt har jeg totalt noia for denne webbisgreia. Men jeg kommer _ikke_ til å forsvinne =p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor må du alltid trekke inn det? Jeg er alltid DarkPink, og like fullt har jeg totalt noia for denne webbisgreia. Men jeg kommer _ikke_ til å forsvinne =p

Sorry, kjære, ikke meningen å gi deg dårlig nattesøvn. :)

Gjest nikkedukka
Skrevet

Vet ikke hvem som takker for seg engang jeg :) siden du ikke bruker nicket ditt. Det betyr ikke så mye altså, men det er jo greit å vite hvem som sier hadet :).

Ellers så hadde jeg prøvd, som flere her sier, å oversett de grusomme !!!!

Skrevet

Noen "egg" må knuses for å lage omelett. De som blir knust kan føle det urettferdig.

Skrevet

Sorry, kjære, ikke meningen å gi deg dårlig nattesøvn. :)

;p

Jeg sier bare at man trenger ikke være rosenbaugpusen for å ikke like at webbis msn'er med de faste nickene.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg med disse "trollene" jeg. Jeg skjønner litt av din frustrasjon over tråder som blir slettet, men dette er internett og slikt må man bare leve med.

Helt greit for meg at noen vil forlate dol, det bryr ikke meg. Men at du og enkelte andre tar slik på vei pga at enkelte "herjer"litt her inne, det skjønner jeg ikke.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg med disse "trollene" jeg. Jeg skjønner litt av din frustrasjon over tråder som blir slettet, men dette er internett og slikt må man bare leve med.

Helt greit for meg at noen vil forlate dol, det bryr ikke meg. Men at du og enkelte andre tar slik på vei pga at enkelte "herjer"litt her inne, det skjønner jeg ikke.

Amen

Skrevet

Så interessant, at noen som enten ikke har nick, eller undertegner med tull, "takker for seg".

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...