Gå til innhold

Ehh, tilbehør til biff stroganof:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige innlegg lurte jeg altså på fløte eller rømme.... Selv om jeg kunne bruke fløte, ombestemte jeg meg, og fikk sambo til å kjøpe rømme... :) Må bruke det jeg er vant til;)

Så kommer dagen andre store spørsmål... (Ja jeg er ubeslutsom i dag....)

Hva skal jeg ha til? Klarer ikke bestemme meg:

ris, kokte poteter eller fløtegratinerte poteter (kan kanskje bli volsomt siden det er rømme i biffgryta...)

Vennlig hilsen Vingle Petra

Skrevet

Ris,eller hjemmelaget potetmos :)

Takk for svar! Hva skulle en gjort uten DOLere?:)

Skrevet

Ris hører med.

God appetitt

Skrevet

Ris, ja.

Skrevet

Ris, ville jeg valgt :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Etter så mange svar med ris, så må du få litt motvekt, så du kan vingle litt til.

Jeg foreslår haselbackpoteter :-)

Skrevet

Etter så mange svar med ris, så må du få litt motvekt, så du kan vingle litt til.

Jeg foreslår haselbackpoteter :-)

Hihi. Flaks for meg, jeg har ikke ingrediensene til det...:) Orker heller ikke gå på butikken, så da kan jeg holde på ris.

Hvis du har sett Fjordlandreklamen om VinglePetter, ja, der har du seriøst meg...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hihi. Flaks for meg, jeg har ikke ingrediensene til det...:) Orker heller ikke gå på butikken, så da kan jeg holde på ris.

Hvis du har sett Fjordlandreklamen om VinglePetter, ja, der har du seriøst meg...

Egentlig er jeg enig i at ris passer best til stroganoff, men jeg syns det ble så ensformig med så mange like svar :-)

Men prøv Hasselback poteter en gang, det er kjempegodt. Vi bruker det til andebryst. Nam, nam!

Skrevet

Potetstappe / mos.

Heimelaga, fortrinnsvis.

Nam nam, så lyst eg fikk på skikkeleg stroganoff og luftig god stappe...!

Har ein ikkje dette er vel ris eit akseptabelt substitutt...

Skrevet

Det skal være ris til Biff Stroganoff og potetmos til Ungarsk Gulasj

synes

Skrevet

Å, DET fikk jeg lyst på! Flere år siden jeg spiste det sist!

Skrevet

Det skal være potetstappe til Stroganoff - basta :)

Nei, det er til ungarsk gulasj *sta*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...