Gå til innhold

Støv på hjernen??Tvangstanke?

Anbefalte innlegg

Utrolig slitsomt... Er støv overalt hele tiden,alt er et ork... Støvet kommer hele tiden tilbake. Er ikke kjekt å vaske når jeg må gjøre det om igjen:P

Orker ikke alle pliktene som er i et hjem. Vaske støv,vinduer og vaske ditt og datt:(Er så mye..

Det høres veldig dumt ut men er ikke noe festlig å ha det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249830-st%C3%B8v-p%C3%A5-hjernentvangstanke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe du bare må gjøre?

Føler du deg roligere når du tørker støv?

Tvangs handlinger er jo en måte å få kontroll over angsten/uroen på.

Vasker ikke hele tiden.Må ikke gjøre det.. men irriterer meg over at jeg må det... og føler alt er tiltak..:(

Annonse

Gjest Ellipse

Striden som aldri kan vinnes; husarbeidet.:-p Skulle vært noe om vi kunne fått husarbeidet unnagjort en gang for alle, eller hva?

Kanskje du bør senke kravene på deg selv litt, musli? Iallefall en periode til du får det litt bedre med deg selv? Da tenker jeg ikke på det å la hus og hjem forfalle totalet, altså, men det trenger jo ikke være helt strøkent til enhver tid..Litt lort dreper ingen.

Ønsker deg en god søndag!

Striden som aldri kan vinnes; husarbeidet.:-p Skulle vært noe om vi kunne fått husarbeidet unnagjort en gang for alle, eller hva?

Kanskje du bør senke kravene på deg selv litt, musli? Iallefall en periode til du får det litt bedre med deg selv? Da tenker jeg ikke på det å la hus og hjem forfalle totalet, altså, men det trenger jo ikke være helt strøkent til enhver tid..Litt lort dreper ingen.

Ønsker deg en god søndag!

Ja er enig med deg!Men er så vanskelig også¨=)

Gruer meg veldig til vi skal bygge/kjøpe et helt hus.. Nå har vi leilighet. Tenker på alt som må gjøres,vaskes. Huff.. Orker ikke tanken.

Gjest Ellipse

Ja er enig med deg!Men er så vanskelig også¨=)

Gruer meg veldig til vi skal bygge/kjøpe et helt hus.. Nå har vi leilighet. Tenker på alt som må gjøres,vaskes. Huff.. Orker ikke tanken.

Ikke ta bekymringene på forskudd nå, da;) Det finnes noe som heter vaskehjelp også, vet du:)

Jeg bor også i liten leilighet/hybel, og det kan absolutt føles strevsomt nok å holde den i orden, ja. Men alt-selv den minste ting-kjennes jo strevsomt når en ikke har det bra psykisk. Det er jo noe som heter psykisk energi, som avgjør hvor mye hver enkelt orker med i hverdagen. Denne varierer fra person til person, og er delvis genetisk bestemt, mener jeg at jeg har hørt.Når en sliter psykisk,går og grubler osv., tappes en for psykisk energi, og blir utslitt av mindre enn vanlig.

Vent og se, jeg tror du får kreftene tilbake bare du får sortert litt opp i toppen;)

Lykke til.

Ikke ta bekymringene på forskudd nå, da;) Det finnes noe som heter vaskehjelp også, vet du:)

Jeg bor også i liten leilighet/hybel, og det kan absolutt føles strevsomt nok å holde den i orden, ja. Men alt-selv den minste ting-kjennes jo strevsomt når en ikke har det bra psykisk. Det er jo noe som heter psykisk energi, som avgjør hvor mye hver enkelt orker med i hverdagen. Denne varierer fra person til person, og er delvis genetisk bestemt, mener jeg at jeg har hørt.Når en sliter psykisk,går og grubler osv., tappes en for psykisk energi, og blir utslitt av mindre enn vanlig.

Vent og se, jeg tror du får kreftene tilbake bare du får sortert litt opp i toppen;)

Lykke til.

Ja håper det:) Takk for gode ord!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...