Gå til innhold

Er så sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten igjen... Er helt på bånn... Skikkelig deprimert igjen nå. Orker ingenting.

Og jeg som nettopp har flytta og prøvd å gjøre noe med livet mitt.

Nå sitter jeg bare og ser på esker og kasser som skulle vært pakket ut.

Jeg er f... meg ikke god i hue. Tenk å dra i gang noe sånt når jeg i utgangspunktet ikke var sterk nok...

Men hadde jeg noen gang blitt sterk om jeg hadde blitt der jeg var? Tror ikke det.

Nå tar jeg en neve tabletter og skyller ned med en mengde alkohol.

Gjest heidiho !
Skrevet

pyse!

ta en neve tabletter og alkohol løser ingenting.

lukk opp vinduet og kjenn så godt det er med frisk luft.

kanskje det er noe i de eskene som er moro å plassere der du vil ha det.

mente bare å gi deg ett spark bak, hive i seg tabletter løser ingenting, mind over matter.

vil du klarer du!

Skrevet

Har vært der! Har sittet i en ny og fremmed leilighet med hele livet mitt i kasser. 3 små barn å ta vare på, og knapt plass å bevege oss grunnet alle kassene. Var helt totalt utslitt, og har vel aldri vært nærmere et kraftig sammenbrudd. Hyperventilerte, kaldsvettet og skalv. Redningen ble en venninne, en hjelpende engel, som kunne ta de små noen timer så jeg kunne sove skikkelig ut.

Og om det var verdt det? JA faktisk. Ta en dag av gangen. Sett deg kortsiktige mål, og du skal se at sakte men sikkert blir dagene bedre og innholdsrike.

Vet ikke hva du flytter fra eller til, men i mitt tilfelle begynte livet etter at jeg kom meg for vekk fra min eksmann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...