Prozak Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 jeg svarer deg alltid jeg Prozak - bare la meg få tid først. Men det er jo du som helt har sluttet å svare meg, så nok en gang slenger du med leppa vedrørende noe du selv har for vane å gjøre med/mot andre....he-he... Forutsigbarheten er i hvert fall helt som vanlig.....:-) Ah, nå fant du noe annet enn saken å si. Heldig for deg :-) Nei, jeg har ikke sluttet å svare deg. Jeg har sluttet å ta deg seriøst, basert på ditt forsvar av grip(p) og morsks stempling av folk som jødehatere. "......................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Ikke sammenliknbart, og du hopper helt over det som er saken her. Om jeg mente det sitatet ironisk eller ikke er 100% irrelevant, all den tid det ikke sier noe om eksistensen av æresdrap (som ingen noensinne benekter). Hvorfor forsøke å vri det til noe som er noe helt annet? Det blir som om jeg skulle påstå at du var medlem av KKK, fordi du kritiserer den rødgrønne regjeringens innvandringspolitikk. Altså, totalt ut av det blå mht. koblinger. Men all den tid du forsvarer bruk av "jødehater" om alle som er uenig med israel, så er jeg ikke overrasket. "......................................." he-he...Prozak da - nå tråkket du virkelig i salaten..:-) Du klarer å lire av deg dette - samtidig! : "Det blir som om jeg skulle påstå at du var medlem av KKK, fordi du kritiserer den rødgrønne regjeringens innvandringspolitikk. Altså, totalt ut av det blå mht. koblinger. Men all den tid du forsvarer bruk av "jødehater" om alle som er uenig med israel, så er jeg ikke overrasket." Her gjør du jo i siste setning tilnærmet det du skriver er idiotisk i den første setningen. Jeg har aldri ymtet frempå en gang at det er ok å bruke begrepet "jødehater" om alle som kritiserer eller er uenige med Israel. Jeg har til og med ved flere anledninger kritisert Israels handlinger i konkrete saker. MEN fordi jeg ikke alltid er enig med deg, så tolker du det tydligvis som at jeg da er enig med alle andre som måtte være uenige med deg. Og det er DER som det skjer noe "galt" i din logikk. For da gjør du AKKURAT det samme som du kritiserer så mange andre her så sterkt for. Ser du? 0 Siter
Goliath Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Ah, nå fant du noe annet enn saken å si. Heldig for deg :-) Nei, jeg har ikke sluttet å svare deg. Jeg har sluttet å ta deg seriøst, basert på ditt forsvar av grip(p) og morsks stempling av folk som jødehatere. "......................................" Jeg er nok useriøs her på forumet fra tid til annen, og seriøs når jeg føler for det. De fleste evner å se av det jeg skriver om jeg er seriøs eller ikke. Og det synes jeg også får være helt opp til dem - og deg - å vurdere. Men nå må jeg dra, så om jeg ikke svarer deg mer i dag så har det sin naturlige årsak - og det er ikke den at jeg ikke ønsker å svare deg:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 he-he...Prozak da - nå tråkket du virkelig i salaten..:-) Du klarer å lire av deg dette - samtidig! : "Det blir som om jeg skulle påstå at du var medlem av KKK, fordi du kritiserer den rødgrønne regjeringens innvandringspolitikk. Altså, totalt ut av det blå mht. koblinger. Men all den tid du forsvarer bruk av "jødehater" om alle som er uenig med israel, så er jeg ikke overrasket." Her gjør du jo i siste setning tilnærmet det du skriver er idiotisk i den første setningen. Jeg har aldri ymtet frempå en gang at det er ok å bruke begrepet "jødehater" om alle som kritiserer eller er uenige med Israel. Jeg har til og med ved flere anledninger kritisert Israels handlinger i konkrete saker. MEN fordi jeg ikke alltid er enig med deg, så tolker du det tydligvis som at jeg da er enig med alle andre som måtte være uenige med deg. Og det er DER som det skjer noe "galt" i din logikk. For da gjør du AKKURAT det samme som du kritiserer så mange andre her så sterkt for. Ser du? Selvfølgelig gjør jeg akkurat det samme her. Og du klarer som vanlig å hoppe glatt over saken, og å konsentrere deg om nettopp det. Som forventet :-) "........................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Selvfølgelig gjør jeg akkurat det samme her. Og du klarer som vanlig å hoppe glatt over saken, og å konsentrere deg om nettopp det. Som forventet :-) "........................................." Jeg så på nick's kommentar om deg i hans innledning som et morsomt og satirisk innslag - og ikke som noen "sannhetsærklæring" Prozak. Mulig jeg tolker en del innlegg her litt "rundere" enn hva du gjør, men det betyr ikke at jeg alltid tar feil:-) Selve saken i innlegget tolker jeg til å være nettopp "kreative æresdrap" - vilket jeg også valgte å kommentere i mitt første innlegg i denne tråden, og hvor jeg overhode ikke kommenterte deg (eller ditt nick)...... 0 Siter
nick Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Det er direkte jug å forsøke å bruke noe sånt som grunnlag for å påstå at jeg eller andre på noe som helst tidspunkt har nektet på at æresdrap forekommer. Har du i det hele tatt _lest_ noe av det bl.a jeg og SDD skrev i disse trådene? Ta gjerne frem ting jeg har sagt i en relevant kontekst, men vær vennlig å ikke jug. Det jeg reagerer på - og latterliggjør, på grunn av at det er så gjennomført uintelligent at det ikke fortjener respekt - er bastante konklusjoner om æresdrap i et tilfelle hvor det som finnes av opplysninger og fakta tyder på noe annet. Og at de som nekter å konkludere uten noe som helst faktagrunnlag er "naive". Mange av de som roper har sannsynligvis knappt _sett_ en pakistaner (noe som er imponerende her til lands...) - og vi som har kjent alle slags etnisiteter hele livet, og vokst opp blant dem, er "naive"? Synes du ikke det blir litt dumt å si noe sånt? Og når Amber her presterer å komme med påstanden om at jeg og/eller andre har kalt henne eller andre for rasister når jeg og andre (bl.a SDD) har kritisert deres bastante påstander som de ikke har belegg for - så er idiotiet fullkomment. Det er så gjennomført barnslig at det er vanskelig å beskrive. Nøyaktig like idiotisk som morsk og grip(p) når de hyler om at du er jødehater når du kritiserer israel. Og du, som liker å fremstå som en voksen og reflektert person, presterer å hevde at jeg har sagt at æresdrap ikke forekommer? DET er drøyt, nick. Æresdrap forekommer. Også her i Norge. Men det er veldig, veldig sjeldent her - på tross av keinsteins mildt sagt drøye påstander om at brorparten av pakistanere i Norge støtter dette i skjul. I pakistan har Amnesty tall som ligger på rundt 500 æresdrap i året, mens diverse kristne organisasjoner har tall som ligger i størrelsesordenen flere tusen. Ingen har noensinne nektet på noe slik. Hvis du hadde kunnet svare at "jo, greit, du har ikke påstått det jeg hevder at du har påstått", så hadde det vært greit. Men det gjør du selvfølgelig ikke. "......................................." --->Og du, som liker å fremstå som en voksen og reflektert person Er du sikker på at det er meg du henvender deg til? Jeg kjenner meg ikke igjen, for å si det mildt. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 --->Og du, som liker å fremstå som en voksen og reflektert person Er du sikker på at det er meg du henvender deg til? Jeg kjenner meg ikke igjen, for å si det mildt. Mulig jeg tar feil, selvfølgelig. Men kan du si hvordan du klarer å trekke en slik påstand ut av det du siterer? Du _er_ i stand til å se at det er noe helt annet, er du ikke? Hva du mener med det, vet jeg ikke. Men du skriver faktisk en direkte påstand som er feilaktig om meg i hovedinnlegget: Du skriver rett ut at jeg har hevdet noe jeg aldri har hevdet - tvert imot. Jeg synes det er rart at du har problemer med å forstå at jeg reagerer på det. Hvis jeg har spredt løgner og/eller feilaktige påstander om deg på den måten, så skjønner jeg det. Hvis ikke, så lurer jeg på motivasjonen? "........................................" 0 Siter
nick Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Mulig jeg tar feil, selvfølgelig. Men kan du si hvordan du klarer å trekke en slik påstand ut av det du siterer? Du _er_ i stand til å se at det er noe helt annet, er du ikke? Hva du mener med det, vet jeg ikke. Men du skriver faktisk en direkte påstand som er feilaktig om meg i hovedinnlegget: Du skriver rett ut at jeg har hevdet noe jeg aldri har hevdet - tvert imot. Jeg synes det er rart at du har problemer med å forstå at jeg reagerer på det. Hvis jeg har spredt løgner og/eller feilaktige påstander om deg på den måten, så skjønner jeg det. Hvis ikke, så lurer jeg på motivasjonen? "........................................" Jeg har ingen motivasjon annet enn det innlegget jeg refererer til. Hva vil du selv kalle det, ironisk, morsomt eller hva? Uansett stilen, så oppfatter jeg det dithen at du latterligjør eller bagatelliserer æresdrap. Du henger det sammen med at pakistanere spiser sine spedbarn (har jeg aldri hørt om før), så hva mener du jeg skal lese av innlegget? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har ingen motivasjon annet enn det innlegget jeg refererer til. Hva vil du selv kalle det, ironisk, morsomt eller hva? Uansett stilen, så oppfatter jeg det dithen at du latterligjør eller bagatelliserer æresdrap. Du henger det sammen med at pakistanere spiser sine spedbarn (har jeg aldri hørt om før), så hva mener du jeg skal lese av innlegget? 1) Det er ingenting med det innlegget som sier noe om hvorvidt æresdrap forekommer eller ei. Ergo er det tull å dra den slutningen. 2) Jeg har _aldri_ bagatellisert æresdrap. Jeg har _aldri_ påstått at det ikke skjer, hverken her til lands eller andre steder. Punktum. Hvis du konkluderer med at jeg faktisk gjør det, ut i fra noe så totalt irrelevant og usaklig som det du siterer der, så kan ikke jeg konkludere med annet enn at du bare leter etter et (elendig) påskudd for å ilegge meg det motsatte holdningen av hva jeg faktisk har når det gjelder dette. Og det tar jeg som såpass direkte fientlig og uprovosert at jeg frastår fra å kommentere det mer. Det blir bare for dumt. Tre av naboene mine ble massakrert for litt siden, og jeg argumenterte mot folk som kom med konkrete påstander uten at de visste noe som helst om saken. Er det det du ikke liker? *Rister på hodet* "......................................." 0 Siter
nick Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 1) Det er ingenting med det innlegget som sier noe om hvorvidt æresdrap forekommer eller ei. Ergo er det tull å dra den slutningen. 2) Jeg har _aldri_ bagatellisert æresdrap. Jeg har _aldri_ påstått at det ikke skjer, hverken her til lands eller andre steder. Punktum. Hvis du konkluderer med at jeg faktisk gjør det, ut i fra noe så totalt irrelevant og usaklig som det du siterer der, så kan ikke jeg konkludere med annet enn at du bare leter etter et (elendig) påskudd for å ilegge meg det motsatte holdningen av hva jeg faktisk har når det gjelder dette. Og det tar jeg som såpass direkte fientlig og uprovosert at jeg frastår fra å kommentere det mer. Det blir bare for dumt. Tre av naboene mine ble massakrert for litt siden, og jeg argumenterte mot folk som kom med konkrete påstander uten at de visste noe som helst om saken. Er det det du ikke liker? *Rister på hodet* "......................................." Nå må du snart ta pilla di, Prozak. Du ser spøkelser som ikke eksisterer. Ikke husker du hvor du kom med ditt eget innlegg, og nå klassifiserer du det selv som totalt usaklig og irrelevant??? Og i beste (navnet som vi aldri må nevne her på Dol) -stil, så skryter på på deg litt blod og gørr så du kan skrape sammen litt sympati. Jeg har ingen agenda, jeg har ingenting jeg går og gnager på. Jeg reagerte på måten du (sett inn mitt forrige svar til deg),og det er det hele. Chill! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Nå må du snart ta pilla di, Prozak. Du ser spøkelser som ikke eksisterer. Ikke husker du hvor du kom med ditt eget innlegg, og nå klassifiserer du det selv som totalt usaklig og irrelevant??? Og i beste (navnet som vi aldri må nevne her på Dol) -stil, så skryter på på deg litt blod og gørr så du kan skrape sammen litt sympati. Jeg har ingen agenda, jeg har ingenting jeg går og gnager på. Jeg reagerte på måten du (sett inn mitt forrige svar til deg),og det er det hele. Chill! Jeg kan ikke annet enn riste på hodet av at du tar det utsagnet mitt og mener at det har noe som helst med aksept for æresdrap å gjøre. Det er _det_ som er poenget her, på tross av ditt forsøk på nick-harsellering (som begynner å bli litt vel gammelt nå). Og ut fra det kan jeg bare konkludere at du ser a og tolker det som b. Ikke har du noe svar, heller, når jeg spør deg HVA du bruker som grunnlag til å ilegge meg en påstand jeg aldri har kommet med. Svaret ditt er å forsøke å latterliggjøre det at jeg reagerer på nettopp det, og det blir litt for dumt imo. Jeg har aldri anklaget deg for å si noe du ikke har sagt, eller mene noe du ikke har ment. Og jeg setter pris på det om du lar være å gjøre det med meg. Så enkelt er det. (Enkelte andre gjør jeg dette med, men det er etter min mening ikke verre at jeg anklager morsk for å forsvare tvilsomme sekuelle forhold, enn at han anklager meg for å være jødehater. F.eks.) "........................................." 0 Siter
nick Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kan ikke annet enn riste på hodet av at du tar det utsagnet mitt og mener at det har noe som helst med aksept for æresdrap å gjøre. Det er _det_ som er poenget her, på tross av ditt forsøk på nick-harsellering (som begynner å bli litt vel gammelt nå). Og ut fra det kan jeg bare konkludere at du ser a og tolker det som b. Ikke har du noe svar, heller, når jeg spør deg HVA du bruker som grunnlag til å ilegge meg en påstand jeg aldri har kommet med. Svaret ditt er å forsøke å latterliggjøre det at jeg reagerer på nettopp det, og det blir litt for dumt imo. Jeg har aldri anklaget deg for å si noe du ikke har sagt, eller mene noe du ikke har ment. Og jeg setter pris på det om du lar være å gjøre det med meg. Så enkelt er det. (Enkelte andre gjør jeg dette med, men det er etter min mening ikke verre at jeg anklager morsk for å forsvare tvilsomme sekuelle forhold, enn at han anklager meg for å være jødehater. F.eks.) "........................................." Det er ikke nick-harsellering, det var et råd. Du flagrer rundt som et forvirra kvinnfolk uten å vite hva du skriver, hvor du skriver det, eller hva du mener. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det er ikke nick-harsellering, det var et råd. Du flagrer rundt som et forvirra kvinnfolk uten å vite hva du skriver, hvor du skriver det, eller hva du mener. Det var den dummeste hittil, faktisk. Gratulerer. _Jeg_ flagrer, og _jeg_ vet ikke hva jeg sier? Herregud, mann - har jeg ikke kommentert nøyaktig hva jeg sa, og pekt på at det umulig kan bety det du tolker? Og så er det _jeg_ som har "problemer"? *Rister på hodet* "......................................" 0 Siter
nick Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Det var den dummeste hittil, faktisk. Gratulerer. _Jeg_ flagrer, og _jeg_ vet ikke hva jeg sier? Herregud, mann - har jeg ikke kommentert nøyaktig hva jeg sa, og pekt på at det umulig kan bety det du tolker? Og så er det _jeg_ som har "problemer"? *Rister på hodet* "......................................" Ja, det er jo helt åpenbart. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ja, det er jo helt åpenbart. Bla-bla. Fortsett å lyve om hva jeg sier, nick. Da vet jeg ihvertfall hvor jeg har deg. Jeg ser også at du overhodet ikke engang bryr deg om, eller at det ikke går inn, når jeg viser deg det åpenbare i at det slett ikke kan være slik du påstår. "........................................" 0 Siter
nick Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Bla-bla. Fortsett å lyve om hva jeg sier, nick. Da vet jeg ihvertfall hvor jeg har deg. Jeg ser også at du overhodet ikke engang bryr deg om, eller at det ikke går inn, når jeg viser deg det åpenbare i at det slett ikke kan være slik du påstår. "........................................" Du viser meg ingen ting, du bare påstår noe omatt og omatt. Dersom du mente det ironisk, så må i det minste de to utsagnene være i samsvar med hverandre. De må begge være korrekte eller feilaktige. Pakistanere spiser småbarna sine og begår æresdrap. Så når du nå sier at pakistanere begår æresdrap, så mener du altså at de spiser småbarna sine også. Da trenger du ikke ei pille, du trenger to. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Du viser meg ingen ting, du bare påstår noe omatt og omatt. Dersom du mente det ironisk, så må i det minste de to utsagnene være i samsvar med hverandre. De må begge være korrekte eller feilaktige. Pakistanere spiser småbarna sine og begår æresdrap. Så når du nå sier at pakistanere begår æresdrap, så mener du altså at de spiser småbarna sine også. Da trenger du ikke ei pille, du trenger to. Hvis du faktisk presterer å ta et slikt utsagn alvorlig, så bør du ikke snakke om andres behov for medisiner, nick. (Forøvrig vil jeg be deg slutte med medisin-harsellering i et medisinsk forum.) Hvordan kan et slikt utsagn være noe annet enn en latterliggjøring av ekstremistene her inne som hyler om at det er æresdrap hver gang en ikke-etnisk nordmann dreper noen? Det er ingenting i det som på noe slags plan benekter eksistensen av æresdrap. Når det kobles med at jeg (bl.a) aldri har hverken benektet eller forsvart æresdrap - tvert imot - så finnes det ingen mulighet til å tolke det dithen, med mindre du har et eller annet barnslig behov for å ilegge andre idiotiske holdnger og meninger som faller på sin egen urimelighet, og som er direkte motstridende med de meninger man faktisk gir uttrykk for. Du kan harsellere og gnåle så mye du vil, nick, men så enkelt er det faktisk. Det blir som om jeg skulle si "han er sikkert jødehater han også, som resten av verden" om en tilfeldig person, og du tolker det til at jeg hevder at det ikke finnes jødehatere. Hadde du faktisk hatt litt baller, så hadde du innrømmet at utsagnet ditt var idiotisk og ikke basert på virkeligheten i det hele tatt. Jeg innrømmer selvsagt at utsagnet _mitt_ var fjollete, men jeg står fast på at det er umulig å tolke dithen du gjør det, uten å ha et ønske om å ilegge andre meninger. "....................................." 0 Siter
nick Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Hvis du faktisk presterer å ta et slikt utsagn alvorlig, så bør du ikke snakke om andres behov for medisiner, nick. (Forøvrig vil jeg be deg slutte med medisin-harsellering i et medisinsk forum.) Hvordan kan et slikt utsagn være noe annet enn en latterliggjøring av ekstremistene her inne som hyler om at det er æresdrap hver gang en ikke-etnisk nordmann dreper noen? Det er ingenting i det som på noe slags plan benekter eksistensen av æresdrap. Når det kobles med at jeg (bl.a) aldri har hverken benektet eller forsvart æresdrap - tvert imot - så finnes det ingen mulighet til å tolke det dithen, med mindre du har et eller annet barnslig behov for å ilegge andre idiotiske holdnger og meninger som faller på sin egen urimelighet, og som er direkte motstridende med de meninger man faktisk gir uttrykk for. Du kan harsellere og gnåle så mye du vil, nick, men så enkelt er det faktisk. Det blir som om jeg skulle si "han er sikkert jødehater han også, som resten av verden" om en tilfeldig person, og du tolker det til at jeg hevder at det ikke finnes jødehatere. Hadde du faktisk hatt litt baller, så hadde du innrømmet at utsagnet ditt var idiotisk og ikke basert på virkeligheten i det hele tatt. Jeg innrømmer selvsagt at utsagnet _mitt_ var fjollete, men jeg står fast på at det er umulig å tolke dithen du gjør det, uten å ha et ønske om å ilegge andre meninger. "....................................." Du er som et gammelt 8-spors lydbånd med den samme skrapende lyden uansett hvilket spor man velger. Medisin-harsellering? Drit og dra! Det er ingen her som hyler opp om æresdrap hver gang en utlending dreper noen. Det hyles opp om æresdrap hver gang pakistaner/somalier/marokkaner/kurderpappa, bror, onkel, etc, kutter strupen over på sine nærmeste kvinnelige slekninger. Rettmessig så. Ellers er det jo en forbedring når du selv innser at dine holdninger og meninger faller på sin egen urimelighet, og at du faktisk ikke mener det du gir inntrykk for. Så enkelt er det faktisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Du er som et gammelt 8-spors lydbånd med den samme skrapende lyden uansett hvilket spor man velger. Medisin-harsellering? Drit og dra! Det er ingen her som hyler opp om æresdrap hver gang en utlending dreper noen. Det hyles opp om æresdrap hver gang pakistaner/somalier/marokkaner/kurderpappa, bror, onkel, etc, kutter strupen over på sine nærmeste kvinnelige slekninger. Rettmessig så. Ellers er det jo en forbedring når du selv innser at dine holdninger og meninger faller på sin egen urimelighet, og at du faktisk ikke mener det du gir inntrykk for. Så enkelt er det faktisk. Helt utrolig. Du evner altså ikke å se at om man harsellerer med din og andres hysteriske hyling, så betyr det ikke at man mener det motsatte? ALLE oppegående individer evner å se slikt, nick. Absolutt alle. Disse påstandene dine om hva jeg mener er så gjennomført dumme at jeg fatter ikke hvordan det er mulig å ikke se det. Jeg har flere ganger etterspurt en saklig påpeking fra din side av nøyaktig hva ved å harsellere med ekstreme meninger som betyr at man mener det motsatte. I stedet bare gjentar du deg selv, ved å sitere noe jeg har sagt som på ingen måte engang nærmer seg det du legger i det - og forsøker å vri det til at det er _jeg_ som gjentar meg. Ikke én saklig uttalelse har du kommet med. Ikke ETT svar på hvor du plukker tullet ditt fra. Er det ikke like greit å bare klappe igjen? "......................................." 0 Siter
nick Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Helt utrolig. Du evner altså ikke å se at om man harsellerer med din og andres hysteriske hyling, så betyr det ikke at man mener det motsatte? ALLE oppegående individer evner å se slikt, nick. Absolutt alle. Disse påstandene dine om hva jeg mener er så gjennomført dumme at jeg fatter ikke hvordan det er mulig å ikke se det. Jeg har flere ganger etterspurt en saklig påpeking fra din side av nøyaktig hva ved å harsellere med ekstreme meninger som betyr at man mener det motsatte. I stedet bare gjentar du deg selv, ved å sitere noe jeg har sagt som på ingen måte engang nærmer seg det du legger i det - og forsøker å vri det til at det er _jeg_ som gjentar meg. Ikke én saklig uttalelse har du kommet med. Ikke ETT svar på hvor du plukker tullet ditt fra. Er det ikke like greit å bare klappe igjen? "......................................." Nei. Æresdrap er altså en ekstrem mening? Er dette en ny vri på at du ikke mener det du mener, eller at du mener det du ikke mener? Kan du begynne innleggene dine med f.eks YYYYYYYYYYYYYYYYYYYY når du mener det du sier, og NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN når du ikke mener det? Og YNYNYNYNYNYNYNYNYNYNYN når du ikke helt vet hvor du har deg selv? På forhånd takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.