Prozak Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg blir som alltid blendet av din veltalenhet, men er igjen ikke sikker på hvilken av Prozakene jeg skal svare på? Er dette et røykteppe, mon tro? Du sliter litt med å få frem standpunktet ditt når du dobbelsvarer, ikke vet om du fleiper eller ei og ikke vet om du mener det du mener eller ikke. Jeg synes det er hysterisk morsomt. Mulig du synes det er morsomt, men det sier jo litt mer om deg enn om meg. Du anklager meg for å si og mene ting jeg aldri, på noen måte, har ytret noe i nærheten av. I noen som helst sammenheng. Og det du baserer det på er så absurd og irrelevant at det er rent imponerende. Når jeg så spør hvordan du definerer det du anklager meg for, og hvor du får det fra, så nekter du å svare. Det er sikkert underholdende å svare med latterliggjøring hver eneste gang, men du viser jo ikke akkurat at du baserer anklagene dine på noe som har rot i virkeligheten. Jeg har gjentatte ganger bedt deg - eller andre, for den saks skyld, finne noe som helst hold i tullet du påstår at jeg mener, uten annet enn fjåsete latterliggjøring tilbake. Det er liksom ikke så mye å diskutere da. "......................................" 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Mulig du synes det er morsomt, men det sier jo litt mer om deg enn om meg. Du anklager meg for å si og mene ting jeg aldri, på noen måte, har ytret noe i nærheten av. I noen som helst sammenheng. Og det du baserer det på er så absurd og irrelevant at det er rent imponerende. Når jeg så spør hvordan du definerer det du anklager meg for, og hvor du får det fra, så nekter du å svare. Det er sikkert underholdende å svare med latterliggjøring hver eneste gang, men du viser jo ikke akkurat at du baserer anklagene dine på noe som har rot i virkeligheten. Jeg har gjentatte ganger bedt deg - eller andre, for den saks skyld, finne noe som helst hold i tullet du påstår at jeg mener, uten annet enn fjåsete latterliggjøring tilbake. Det er liksom ikke så mye å diskutere da. "......................................" Unnskyld, men kan du gjenta? Du kom med så mange nye momenter at jeg ikke helt greier å henge med. Jeg kom til morsomt, men så var det noe mere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.