Gå til innhold

Hvor kjøper man ergonomisk tastatur?

Anbefalte innlegg

Gjest utslitte armer
Skrevet

Ja jeg vet ikke om det heter det. Men jeg prøvde en gang et tastatur som var veldig bra for meg (har senebetennelser i fleng). Tastaturet var på en måte svakt bøyd, vekk fra meg (som en svak V) slik at hendene lå i mer naturlig posisjon (tomlene nærmest magen, lillfingrene skrått vekk fra meg).

I tillegg mener jeg å huske at det var en musknapp på midten av tastaturet.

Men jeg aner ikke hvor jeg kjøper slikt. Og er det veldig dyrt?

Skrevet

Lefdal, Elkjøp & Expert har slikt.

Lønner seg å gå i butikk hvis du vil ha ett godt tastatur.

De dyre er som regel best, de gode (spør du meg) ligger fra 500 og oppover til 1000. Men da er det inkludert mus da.

Gjest utslitte armer
Skrevet

ingen av disse har innebygd mus? Skulle gjerne hatt det. Ellers ser det slik ut ja, det som jeg prøvde, men bøyd form liksom. Var veldig deilig for hendene.

Skrevet

ingen av disse har innebygd mus? Skulle gjerne hatt det. Ellers ser det slik ut ja, det som jeg prøvde, men bøyd form liksom. Var veldig deilig for hendene.

Innebygd mus er jo hovedsaklig for bærbare pc'er.

Har aldri sett en vanlig pc med innebyd mus i tastaturet!

Det finnes sikkert, men da får du heller spørre hos din elektroforettning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...