Gå til innhold

Sprukne hæler igjen,,,,Sole Solution

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille.

Så har du virkelig sprukne hæler er det ingenting som hjelper.

Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså.

Leste og så resultatet i Norsk Ukeblad, så hun var jo heldig :).

Ærlig talt, hvis du får en pedikyr eller fotbehandling, filer de da av den tjukke huden som er på helen?

Har nå aldri hørt om folk som sprikker etter at den harde huden er fjernet.

Skrevet

Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille.

Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså.

Vettu hva, det forstår jeg ikke.

Hvis du har sprukne heler, og du får deg pedikyr, så filer de jo vekk alt som er av overflødig hud!

Dermed KAN det ikke sprikke!

Men man må jo gå jevnlig!

Eventuelt gjøre det selV!

candyqueen_83
Skrevet

Men skraper dere av den overflødige huden på hælene hver gang dere har dusjet? Når føttene står oppbløtt i vann og man ikke tar det bort,da blir det tykkere og tykkere hud som sprekker. Sånn er det på meg hvertfall. Jeg bare skraper av med neglene etter dusjing og har ikke problem med det nå

candyqueen_83
Skrevet

Nei - den står ved siden av meg her *peker* -------------->

tulla - her er linken;

http://www.nuskin.com/eu/index-ns.shtml

Velg norway til venstre og søk opp navnet. Det var litt omstendelig å registrere seg - men det kom fort! 199 med frakt.

Takk :)

Gjest sååå vondt
Skrevet

Vettu hva, det forstår jeg ikke.

Hvis du har sprukne heler, og du får deg pedikyr, så filer de jo vekk alt som er av overflødig hud!

Dermed KAN det ikke sprikke!

Men man må jo gå jevnlig!

Eventuelt gjøre det selV!

Nei de filer ikke, de SKJÆRER vekk all hard hud, det er MYE bedre for de stakkars hælene. Helt tilslutt, etter bortskjæringen filer de lett over.

Jeg går til fotpleie hver 6.uke / 8. uke.

:) du kan ikke ha hatt sprukne hæler siden du ikke skjønner noe av det, det er ikke bare den harde huden som sprekker, det er sprekker inn i den myke "friske" huden, det er jo DE sprekkene som gjør vondt, sprekkene i den harde huden er ikke vonde, de er bare ekle når en tar på seg sokker de. Og selv en fotpleier kan ikke gjøre deg godt igjen når det er sår i den "friske" huden.

Skrevet

Nei de filer ikke, de SKJÆRER vekk all hard hud, det er MYE bedre for de stakkars hælene. Helt tilslutt, etter bortskjæringen filer de lett over.

:) du kan ikke ha hatt sprukne hæler siden du ikke skjønner noe av det, det er ikke bare den harde huden som sprekker, det er sprekker inn i den myke "friske" huden, det er jo DE sprekkene som gjør vondt, sprekkene i den harde huden er ikke vonde, de er bare ekle når en tar på seg sokker de. Og selv en fotpleier kan ikke gjøre deg godt igjen når det er sår i den "friske" huden.

*nikker enig*

Skrevet

Nå snakka jeg om de hjemme greiene, de filer vekk hard hud..

Gjest sååå vondt
Skrevet

Nå snakka jeg om de hjemme greiene, de filer vekk hard hud..

Akkurat ja, pedikyrutførelse hjemme ..... ja da har du ikke store problemer, hvis du klarer det selv .....

Her gjør mange en stor feil, de bruker feil type fil, de bruker den stålfila, som ødelegger hælene enda mer.

Gjest Elextra
Skrevet

Har også hatt problemer med dette, særlig da jeg var gravid og tiden etterpå (var det den ekstra tyngden, tro?).

Jeg synes det har hjulpet å bruke fotfil og en fet fotkrem fra Scholl. Har også hatt fotpleie i mellom - det hjelper, særlig om jeg er flink til å følge opp selv etterpå.

Men jeg har nok ikke vært plaget i samme grad som deg.

Skrevet

Er du flink å file huden under hælene? Om jeg filer huden en gang i uka og smører meg med en fotkrem eller anna feit krem, blir huden så myk og fin:)

Skrevet

Men skraper dere av den overflødige huden på hælene hver gang dere har dusjet? Når føttene står oppbløtt i vann og man ikke tar det bort,da blir det tykkere og tykkere hud som sprekker. Sånn er det på meg hvertfall. Jeg bare skraper av med neglene etter dusjing og har ikke problem med det nå

jeg har lært at man skal file huden før man dusjer, altså på tørr hud

Skrevet

Er du flink å file huden under hælene? Om jeg filer huden en gang i uka og smører meg med en fotkrem eller anna feit krem, blir huden så myk og fin:)

det hjelper iike for meg - det er svære sprekker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...