Gå til innhold

pusen min er blitt påkjørt =(

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

God bedring til katten din! Fortell oss hvordan det går...

Jeg har ikke andre råd enn å la den få hvile, være i fred.

tusen takk. var å hentet ham for litt siden..huff, han ser ut som en gremlings i halve fjeset..dakar..skal gies smertestillende en gang om dagen i en uke, og antibiotika 2xdagen i en uke..

men han var faktisk bittelitt kosen, det lover godt iallefall, knytter labbene når jeg godsnakker til ham, og dytter hodet inntil hånden min når jeg styrker lett på ham..

lalala1365380457
Skrevet

Huff, sånt er ekkelt ja, de er jo heldigvis så flinke i dag (veterinærene). Du får nok tipsene du trenger når du henter pus. god bedring!

takk! fikk råd om å la ham hvile og få bløtmat ei uke, pluss smertestillende, antibiotika og greier.. forjævlig å se på ham, helt ødelagt i halve fjeset..men han blir forhåpentligvis på bedringens vei raskt..

Skrevet

Uff da - stakkar pusen!

Katta til søstra mi ramlet ned fra 4. etasje en gang og knakk kjeven. Han lå på varmekablene på badet, under servantskapet i flere dager etterpå. Var hos dyrlegen først da og ble lappet sammen. Etterhvert begynte han å spise myk mat, mosede fiskeboller husker jeg.

Skrevet

takk! fikk råd om å la ham hvile og få bløtmat ei uke, pluss smertestillende, antibiotika og greier.. forjævlig å se på ham, helt ødelagt i halve fjeset..men han blir forhåpentligvis på bedringens vei raskt..

Stakkar liten pus. Kommer nok til å være litt utafor en stund. Har han liten matlyst man du kjøpe maten som heter A/D på boks, og varme den litt. Det pleier å friste.

Skrevet

Uff da - stakkar pusen!

Katta til søstra mi ramlet ned fra 4. etasje en gang og knakk kjeven. Han lå på varmekablene på badet, under servantskapet i flere dager etterpå. Var hos dyrlegen først da og ble lappet sammen. Etterhvert begynte han å spise myk mat, mosede fiskeboller husker jeg.

Katten min ramlet ned fra 5. etg for noen år tilbake, vi raste rett til veterinærvakta, men han var uten en skramme.. Og dette er en innekatt som kun har hoppet opp og ned fra møbler. Helt utrolig hva de kan klare!

lalala1365380457
Skrevet

Stakkar liten pus. Kommer nok til å være litt utafor en stund. Har han liten matlyst man du kjøpe maten som heter A/D på boks, og varme den litt. Det pleier å friste.

takk for rådet. er den å finne på vanlig matbutikk?

han er vanligvis glad i whiskas poser med blautfor..men nå er han så forvirra at han går og setter seg ved tørrforet stakkars.. ikke sikkert han får i seg noe mat de første par dagene så ødelagt som han er i munnområdet.. =/

men skal prøve rådet ditt =) takk!

Skrevet

takk for rådet. er den å finne på vanlig matbutikk?

han er vanligvis glad i whiskas poser med blautfor..men nå er han så forvirra at han går og setter seg ved tørrforet stakkars.. ikke sikkert han får i seg noe mat de første par dagene så ødelagt som han er i munnområdet.. =/

men skal prøve rådet ditt =) takk!

Nei, den maten må du til en dyreklinikk for å få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...