Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sånn person som liker å gjør ting alene. Men å gå på kino alene har jeg aldri gjort!

Jeg ser faktisk på det som litt sært, uten at jeg vet helt hvorfor ;)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

det hadde jeg aldri gjort.. syns det ser litt dumt ut..

Skrevet

det hadde jeg aldri gjort.. syns det ser litt dumt ut..

He he.. jeg og!

Når jeg ser noen alene på kinoen så synes jeg synd på de. Tenker at de ikke har noen venner ;)

Men broren min går ofte på kino. Og jeg vet jo at han har mange venner og sånn. Så egentlig er det en dårlig "teori". He he :)

Skrevet

hehe nei det kunne aldri falt meg inn å gjøre..

Skrevet

hehe nei det kunne aldri falt meg inn å gjøre..

Samme her!

Men en gang i løpet av livet skal jeg gjøre det. Bare for å ha prøvd det! ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror jeg har gjort det en gang, men det går vel fint an? Vil du se en film så marsj av sted! :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161017686' post='3343051]

He he.. jeg og!

Når jeg ser noen alene på kinoen så synes jeg synd på de. Tenker at de ikke har noen venner ;)

Men broren min går ofte på kino. Og jeg vet jo at han har mange venner og sånn. Så egentlig er det en dårlig "teori". He he :)

hehe det tenker jeg også... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det har hendt seg at jeg har gått på kino alene. :)

Skrevet

Jeg tror jeg har gjort det en gang, men det går vel fint an? Vil du se en film så marsj av sted! :)

Det går an, men herregud så dum jeg hadde følt meg!

Hadde følt at alle hadde glodd på meg og sett på meg som en særing!

*lol*

Skrevet

Ja, det har hendt seg at jeg har gått på kino alene. :)

Hvordan var det? Følte du deg beglodd?

*S*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg går ikke på kino alene nå lenger. Men en gang i tidenes morgen, da jeg var singel, så jobbet jeg ved siden av et par store kinoer. Da så jeg alle voksenfilmene som gikk der. Noen ganger sammen med venner, noen ganger alene. Det var ikke så fryktelig synd på meg ;-)

Nå for tiden er jeg sjelden på kino. Når jeg går så er det sammen med mannen min eller en venninne.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161017935' post='3343061]

Det går an, men herregud så dum jeg hadde følt meg!

Hadde følt at alle hadde glodd på meg og sett på meg som en særing!

*lol*

Hvorfor det? Du skal jo ikke prate og være sosial under filmen... Nei, slå deg skikkelig løs og vær vill og vågal en kveld: gå på kino alene! Så venter jeg på rapport...;)

Skrevet

Jeg går ikke på kino alene nå lenger. Men en gang i tidenes morgen, da jeg var singel, så jobbet jeg ved siden av et par store kinoer. Da så jeg alle voksenfilmene som gikk der. Noen ganger sammen med venner, noen ganger alene. Det var ikke så fryktelig synd på meg ;-)

Nå for tiden er jeg sjelden på kino. Når jeg går så er det sammen med mannen min eller en venninne.

Jeg MÅ bare teste det her en gang!

..en gang.. i løpet av livet..

He he :D

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke vært på kino på nesten ett år... :)

Skrevet

Hvorfor det? Du skal jo ikke prate og være sosial under filmen... Nei, slå deg skikkelig løs og vær vill og vågal en kveld: gå på kino alene! Så venter jeg på rapport...;)

Fordi at folk vil se på meg som en ensom ulv uten venner.. Og så går det rykter i byen om at jeg er en særing! :P

Jeg går ikke på kino alene med det første. Det er veldig få filmer som kan få meg til å gjøre noe sånt :)

Skrevet

Det gjorde jeg rett som det var rett etter at jeg flyttet for meg selv. Kjente ikke så mange i Oslo på den tiden.

Følte meg ikke beglodd i det hele tatt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018041' post='3343069]

Jeg MÅ bare teste det her en gang!

..en gang.. i løpet av livet..

He he :D

Det er ingen stor sak. Kjøp med deg noe godteri og gled deg over tanken på å gå på en film som du har valgt helt selv, uten å måtte lure på om den faller i smak hos den du har tatt med deg også.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke vært på kino på nesten ett år... :)

Da er det på tide! Sist jeg var på kino var på premieren til Pirates of Caribien 2. Noen filmer ER best på kino.

Skrevet

Det gjorde jeg rett som det var rett etter at jeg flyttet for meg selv. Kjente ikke så mange i Oslo på den tiden.

Følte meg ikke beglodd i det hele tatt.

Men Oslo er sånn ca 10 000 ganger større enn byen jeg bor i. Det har kanskje litt med det å gjøre?? Eller lager jeg bare unskyldninger for meg selv og mine fordommer?

He he :)

Skrevet

Det er ingen stor sak. Kjøp med deg noe godteri og gled deg over tanken på å gå på en film som du har valgt helt selv, uten å måtte lure på om den faller i smak hos den du har tatt med deg også.

Må si det frister EKSTREMT lite! He he :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...