Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018313' post='3343078]

Må si det frister EKSTREMT lite! He he :)

Vi er alle forskjellige. Når jeg er på kino, så er det alltid et par personer som kommer alene. Det har aldri falt meg inn at de skulle være ensomme eller sære. Jeg ser det heller som om de er selvstendige.

Men man tolker nok andre ut i fra egen erfaring.

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har gått flere ganger på kino aleine.

Fordeler:

1. Du får ha all popcorna for deg sjøl!

2. Du får se akkurat den filmen du ønsket - uten å måtte ty til overtalende triks.

3. Du får se filmen helt uten forstyrrende kommentarer fra en kjæreste el.l ved din side.

Ulemper:

1. Ser folk rart på meg?? *kikker seg beskjemmet rundt*

2. Ingen å skravle med mens du venter på å gå inn eller mens du går hjemover igjen.

3. Fordi du er aleine er det ingen som gir deg litt dårlig sammvittighet i det du faktisk går "over board" i godtehyllene og kjøper med deg sinnsykt mye godteri.

Hehe.

Gubben og jeg har SVÆRT forskjellig filmsmak. Vil heller gå aleine på kino en gang i blant enn å tvinge en uvillig fyr med.

Skrevet

Jeg har gått flere ganger på kino aleine.

Fordeler:

1. Du får ha all popcorna for deg sjøl!

2. Du får se akkurat den filmen du ønsket - uten å måtte ty til overtalende triks.

3. Du får se filmen helt uten forstyrrende kommentarer fra en kjæreste el.l ved din side.

Ulemper:

1. Ser folk rart på meg?? *kikker seg beskjemmet rundt*

2. Ingen å skravle med mens du venter på å gå inn eller mens du går hjemover igjen.

3. Fordi du er aleine er det ingen som gir deg litt dårlig sammvittighet i det du faktisk går "over board" i godtehyllene og kjøper med deg sinnsykt mye godteri.

Hehe.

Gubben og jeg har SVÆRT forskjellig filmsmak. Vil heller gå aleine på kino en gang i blant enn å tvinge en uvillig fyr med.

He he.. Bra svar! :D

Men jeg føler liksom kino-opplevelsen er til for å deles. Og etter filmen trenger jeg noe å prate med om det jeg har sett! :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018113' post='3343072]

Fordi at folk vil se på meg som en ensom ulv uten venner.. Og så går det rykter i byen om at jeg er en særing! :P

Jeg går ikke på kino alene med det første. Det er veldig få filmer som kan få meg til å gjøre noe sånt :)

Nå går jeg sjelden på kino, men jeg trodde ikke det var så sært å gå alene altså. Hm...

Skrevet

Det er sært - men jeg har gjort det! :D

Genialt! :D

hare1365380455
Skrevet

Da er det på tide! Sist jeg var på kino var på premieren til Pirates of Caribien 2. Noen filmer ER best på kino.

Å, den har jeg så lyst til å se! Enig i at kino gir en god opplevelse! :D

Skrevet

Nå går jeg sjelden på kino, men jeg trodde ikke det var så sært å gå alene altså. Hm...

He he.. Jeg synes det virker rart. Er veldig sjeldent på kino, jeg og :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161018834' post='3343095]

He he.. Bra svar! :D

Men jeg føler liksom kino-opplevelsen er til for å deles. Og etter filmen trenger jeg noe å prate med om det jeg har sett! :)

Jeg tenkte å se Fritt Vilt - men _den_ tør jeg ikke se aleine. Tenk å gå hjem aleine i høstmørket etter en sånn skrekkopplevelse.

*skjelver*

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Vet ikke om jeg tør, selv om jeg ikke ser rart på de som går på kino alene.

Skrevet

Jeg gjorde det en gang i USA da jeg var au pair. Hadde egentlig kino-avtale med ei venninne, men hun avlyste - så da gikk jeg alene. Det var en uvant følelse - følte meg ikke helt vel, det er vel en grunn til at jeg ikke har gjort det flere ganger.

Skrevet

Jeg tenkte å se Fritt Vilt - men _den_ tør jeg ikke se aleine. Tenk å gå hjem aleine i høstmørket etter en sånn skrekkopplevelse.

*skjelver*

Å dæven. Jeg hadde sikkert dødd på veien _til_ kinoen! *LOL*

Skrevet

Jeg har i alle år rett som det er gått på kino alene. Skal så allikevel bare glo på en skjerm, så det er liten vits i å være sammen med noen!

På restaurant tør jeg ikke gå alene, men jeg går alene på kafer o.l. ikke så høytidelige spisesteder.

Liker ikke så godt å gå alene på diverse arrangementer!

Skrevet

Jeg gjorde det en gang i USA da jeg var au pair. Hadde egentlig kino-avtale med ei venninne, men hun avlyste - så da gikk jeg alene. Det var en uvant følelse - følte meg ikke helt vel, det er vel en grunn til at jeg ikke har gjort det flere ganger.

Det er det jeg tenker og. At jeg ikke hadde følt meg vel :)

Skrevet

Jeg har i alle år rett som det er gått på kino alene. Skal så allikevel bare glo på en skjerm, så det er liten vits i å være sammen med noen!

På restaurant tør jeg ikke gå alene, men jeg går alene på kafer o.l. ikke så høytidelige spisesteder.

Liker ikke så godt å gå alene på diverse arrangementer!

Rart hvor forskjellige vi er. Jeg går heller å spiser alene enn å gå på kino! *S*

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Vet ikke om jeg tør, selv om jeg ikke ser rart på de som går på kino alene.

Jeg tør heller ikke! He he..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er sært med det, men har fått med meg at det blir sett på som sært.

Selv har jeg flere ganger vandret de 10 minuttene det tar meg å gå ned til kinoen - alene, hvis jeg har kjeda meg og det har vært filmer jeg har hatt lyst til å se.

Jeg har også et lite problem med usofisikerte venner som foretrekker Rambo og meningsløs bullshitaction framfor mer seriøs film, og jeg går heller alene på en film jeg vil se enn sammen med kompiser på søppel jeg egentlig ikke vil se.

Men jeg er egentlig vant til sånt. Jeg har f.eks. alltid hatt en musikksmak som ikke samsvarer med mine venners, og har derfor dratt mye på konserter alene. Jeg ser ikke på det som unaturlig.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161019384' post='3343113]

Det er det jeg tenker og. At jeg ikke hadde følt meg vel :)

Jeg tror nesten det hadde vært værre her enn det var i usa - her hadde jeg nok vært redd for å møte noen jeg kjente. Det tror jeg ikke jeg hadde likt. I USA var det ikke store sjansen for det da.

Hva sier man da - om man møter en gjeng man kjenner/vet hvem er som lurer på om du er der alene....??

Skrevet

Jeg tror nesten det hadde vært værre her enn det var i usa - her hadde jeg nok vært redd for å møte noen jeg kjente. Det tror jeg ikke jeg hadde likt. I USA var det ikke store sjansen for det da.

Hva sier man da - om man møter en gjeng man kjenner/vet hvem er som lurer på om du er der alene....??

He he..Jeg hadde bare ønsket å synke i jorda.

Her kjenner jeg jo til og med vedkommende som står å tar i mot billetter! *LOL*

Skrevet

Før gikk jeg aldri alene på kino. Så jobbet jeg på kino og så hvor mange som faktisk går alene og at det ikke var skjemmende, flaut, skummelt eller noe annet rart. Så nå går jeg gjerne alene hvis jeg vil se en film ingen andre vil være med å se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...