Gå til innhold

Går du på kino alene?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161021886' post='3343196]

Du er bare gammel og sær :P

(Den satt tenker jeg ;)

Jada, kjære. ;)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• ShitDiddelyDo

18

• hare1365380455

10

• Sofline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke noe problem med det nei. Opplevde til og med å være _helt alene_ i hele kinosalen en gang jeg var på kino. Det var en litt spesiell (og veldig fredelig) opplevelse.

Urk, jeg opplevde en gang å være alene med én annen, mannlig, publikummer - det var nesten litt ekkelt. Jeg ble ikke antastet, da, merkelig nok. ;)

Skrevet

Javisst, det gjør jeg gjerne. Da jeg studerte og bodde i Oslo hadde jeg av og til maratonkvelder, med tre forestillinger på rad. Elsker film, og elsker å betrakte mennesker. Alene på kino får en med seg begge deler! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er filmfreak du også, så du forstår hva jeg mener. Film er ikke bare noe jeg ser fordi jeg kjeder meg, som en slags tidtrøyte - slik det er for mange andre. For meg er god film stor kunst, og kunst skal nytes. :)

Det er jo ikke alltid jeg går på kino for Kunstens del, da. ;)

Men hvis jeg vil se en film, og enkelte filmer MÅ man bare se på kino, da går jeg alene hvis ingen vil være med.

Var på en formiddagsforestilling på To Tårn fordi jeg ville se den en gang til, og ingen gadd bli med meg. Det var ikke bare jeg som gikk alene på kino den dagen, så jeg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161023087' post='3343222]

Prinsesser gjør ofte det :)

Selvsagt. De som sitter bak meg blir litt irriterte over at jeg ikke tar av meg krona, men hvis de klager, så slår jeg dem med septeret. >:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo ikke alltid jeg går på kino for Kunstens del, da. ;)

Men hvis jeg vil se en film, og enkelte filmer MÅ man bare se på kino, da går jeg alene hvis ingen vil være med.

Var på en formiddagsforestilling på To Tårn fordi jeg ville se den en gang til, og ingen gadd bli med meg. Det var ikke bare jeg som gikk alene på kino den dagen, så jeg. :)

Jeg bestilte forresen den filmen jeg lovte deg å se. :)

Neida, ser ikke film kun for kunstens del jeg heller, men ofte er film mye mer for meg enn tidsfordriv.

Skrevet

Selvsagt. De som sitter bak meg blir litt irriterte over at jeg ikke tar av meg krona, men hvis de klager, så slår jeg dem med septeret. >:)

Ha ha.. Ellers så kan du jo få litt hjelp av livvaktene dine?

Skrevet

Jeg har gått på kino alene en gang tror jeg, det var da eksen skulle ha hjemmeegruppeekamen. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bestilte forresen den filmen jeg lovte deg å se. :)

Neida, ser ikke film kun for kunstens del jeg heller, men ofte er film mye mer for meg enn tidsfordriv.

Ah, gled deg. :)

Skal ønske meg noen filmer til jul jeg også. Det er jo ingen filmer jeg har lyst til å se på kino for tiden, så jeg begynner å bli litt desperat.

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161023746' post='3343247]

Ha ha.. Ellers så kan du jo få litt hjelp av livvaktene dine?

Ja, Mario og Luigi passer alltid godt på meg. :)

Skrevet

Gjorde det før, da jeg var singel, men nå tror jeg mannen ville blitt snurt hvis jeg dro avgårde uten ham he he

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, ville følt meg litt ensom da.

Men ellers gjør jeg gjerne ting alene, men slikt som kino og kafe ser jeg på som noe man gjør sammen:)

Skrevet

Har gjort det én gang, da jeg måtte rekke å se den første Ringenes Herre-filmen på Colosseum 1 før jeg reiste bort i julen. Ikke noe pes, det. Men det er jo en typisk sosial ting.

".........................................."

Skrevet

Teller det som alene hvis man har med seg en liten baby? I så fall - ja.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Tror ikke det er noe morsomt å gå alene.

Skrevet

Har bare gjort det en gang. Det var dagen før en stor eksamen. Hadde lest masse, og trengte avkobling. Det var faktisk kjempedeilig:-)

Skrevet

Jeg har gått på kino alene en gang tror jeg, det var da eksen skulle ha hjemmeegruppeekamen. :o)

He he.. Det må bli noe sånt for at jeg skal gå alene og :)

Skrevet

Gjorde det før, da jeg var singel, men nå tror jeg mannen ville blitt snurt hvis jeg dro avgårde uten ham he he

He he.. Ser det virkelig for meg! ;)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, ville følt meg litt ensom da.

Men ellers gjør jeg gjerne ting alene, men slikt som kino og kafe ser jeg på som noe man gjør sammen:)

Jeg er enig. Noen ting må man bare gjør sammen med noen :)

Skrevet

Har gjort det én gang, da jeg måtte rekke å se den første Ringenes Herre-filmen på Colosseum 1 før jeg reiste bort i julen. Ikke noe pes, det. Men det er jo en typisk sosial ting.

".........................................."

Enig. En typisk sosial ting :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...