org Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Den store kan ta mus og fugler, men det er ikke så ofte. Men den lille er så koselig der den stolt legger en fjær på trappa eller springer rundt og jakter blader og grus... Å, jeg savner å ha katter! 0 Siter
Gjest Hundeelsker Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Dette høres jo bare søtt ut, og mye greiere enn det vi opplever. Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Å, jeg savner å ha katter! Passer det ikke å ha katt nå? 0 Siter
Mekri Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er han kastrert? Jeg har to hunnkatter. Den ene var jeger av rang før, men etter at hun ble sterilisert har hun helt mistet lysten på å jakte. Og takk og pris for det :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er han kastrert? Jeg har to hunnkatter. Den ene var jeger av rang før, men etter at hun ble sterilisert har hun helt mistet lysten på å jakte. Og takk og pris for det :-) Ja, han ble kastrert lenge før han fikk lov til å gå ut engang. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Dette høres jo bare søtt ut, og mye greiere enn det vi opplever. Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset. Hjelpe meg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det brukte puselusene våre å gjøre. Og det var seks av dem, så det var travle tider! Løsningen ble dobbelt sett med kattedører, både på ytterdør og innerdør. Når vi ikke var hjemme, var kun døra i ytterdøra oppe, sånn at puselusene kunne gå inn i gangen og ligge. Der var også maten deres. Kattedøra på innerdøra var bare åpen når vi var hjemme. Da hadde vi kontroll hva puselusene hadde med seg. Samboeren vil ikke montere kattedør her, sjø. :-/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Som å legge en blomst på gulvet i steden for... Ja, eller komme med sjokolade til meg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, eller komme med sjokolade til meg. Du får trene den opp! Så snart får du tøflene foran sengen i steden for en livløs mus.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Du får trene den opp! Så snart får du tøflene foran sengen i steden for en livløs mus.... De kattene er utrolig sta og egne, og gjør bare det de har lyst til. Bortsett fra hvis det er håp om en matbit, da kommer de smiskende, matvrakene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 De kattene er utrolig sta og egne, og gjør bare det de har lyst til. Bortsett fra hvis det er håp om en matbit, da kommer de smiskende, matvrakene. Men de er nå koselige også! Hvor mange katter har du? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Finnes det ingen måte å stenge for muligheten til å gå fritt ut og inn? Min katt har ikke noen mulighet til å komme inn, hvis ikke jeg åpner døra for han. Da lager jeg døråpningen så liten, at han ikke greier smette inn uten at jeg får sett etter om han har noe med seg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Finnes det ingen måte å stenge for muligheten til å gå fritt ut og inn? Min katt har ikke noen mulighet til å komme inn, hvis ikke jeg åpner døra for han. Da lager jeg døråpningen så liten, at han ikke greier smette inn uten at jeg får sett etter om han har noe med seg. Jo, men jeg vil ikke at de skal være ute hele natta. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Men de er nå koselige også! Hvor mange katter har du? Jeg har to, Gizmo og Mia Wallace. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har to, Gizmo og Mia Wallace. Jeg har også to; pus og pus. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpe et kjøleskap til ham som han kan legge musene sine i? Husker faren min hadde en mus bak bokhyllene i stua i over to uker fordi katten ikke gadd å ta livet av den før hun slapp den inne i stua... Bokhyllene gikk over hele veggen, så det var umulig å komme til bak der 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpe et kjøleskap til ham som han kan legge musene sine i? Husker faren min hadde en mus bak bokhyllene i stua i over to uker fordi katten ikke gadd å ta livet av den før hun slapp den inne i stua... Bokhyllene gikk over hele veggen, så det var umulig å komme til bak der Hehe! Ja, det hadde han vel likt, så bortskjemt som han er. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har også to; pus og pus. Hehe. Mine blir sånn til daglig bare kalt pusjn og pissjin de og da. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Dette høres jo bare søtt ut, og mye greiere enn det vi opplever. Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset. Du er klar over at det ikke er lov å ha hundene gå løse sånn uten videre i Norge? 0 Siter
Gjest Hundeelsker Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Du er klar over at det ikke er lov å ha hundene gå løse sånn uten videre i Norge? Jeg vet det er regelen, men den er meget urettferdig. All den tid det ikke er slike regler for f.eks. katter, kan jeg ikke akseptere den type begrensning for oss hundeeiere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.