Gå til innhold

Overivrig musejeger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den store kan ta mus og fugler, men det er ikke så ofte.

Men den lille er så koselig der den stolt legger en fjær på trappa eller springer rundt og jakter blader og grus... :)

Å, jeg savner å ha katter!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

9

• Sofline

6

• org

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hundeelsker
Skrevet

Dette høres jo bare søtt ut, og mye greiere enn det vi opplever.

Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset.

hare1365380455
Skrevet

Å, jeg savner å ha katter!

Passer det ikke å ha katt nå?

Skrevet

Er han kastrert?

Jeg har to hunnkatter. Den ene var jeger av rang før, men etter at hun ble sterilisert har hun helt mistet lysten på å jakte. Og takk og pris for det :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er han kastrert?

Jeg har to hunnkatter. Den ene var jeger av rang før, men etter at hun ble sterilisert har hun helt mistet lysten på å jakte. Og takk og pris for det :-)

Ja, han ble kastrert lenge før han fikk lov til å gå ut engang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset.

Hjelpe meg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det brukte puselusene våre å gjøre. Og det var seks av dem, så det var travle tider!

Løsningen ble dobbelt sett med kattedører, både på ytterdør og innerdør. Når vi ikke var hjemme, var kun døra i ytterdøra oppe, sånn at puselusene kunne gå inn i gangen og ligge. Der var også maten deres.

Kattedøra på innerdøra var bare åpen når vi var hjemme. Da hadde vi kontroll hva puselusene hadde med seg.

Samboeren vil ikke montere kattedør her, sjø. :-/

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som å legge en blomst på gulvet i steden for...;)

Ja, eller komme med sjokolade til meg. ;)

hare1365380455
Skrevet

Ja, eller komme med sjokolade til meg. ;)

Du får trene den opp! Så snart får du tøflene foran sengen i steden for en livløs mus....

;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får trene den opp! Så snart får du tøflene foran sengen i steden for en livløs mus....

;)

De kattene er utrolig sta og egne, og gjør bare det de har lyst til. Bortsett fra hvis det er håp om en matbit, da kommer de smiskende, matvrakene. ;)

hare1365380455
Skrevet

De kattene er utrolig sta og egne, og gjør bare det de har lyst til. Bortsett fra hvis det er håp om en matbit, da kommer de smiskende, matvrakene. ;)

Men de er nå koselige også! Hvor mange katter har du?

ikke fast nick
Skrevet

Finnes det ingen måte å stenge for muligheten til å gå fritt ut og inn?

Min katt har ikke noen mulighet til å komme inn, hvis ikke jeg åpner døra for han. Da lager jeg døråpningen så liten, at han ikke greier smette inn uten at jeg får sett etter om han har noe med seg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Finnes det ingen måte å stenge for muligheten til å gå fritt ut og inn?

Min katt har ikke noen mulighet til å komme inn, hvis ikke jeg åpner døra for han. Da lager jeg døråpningen så liten, at han ikke greier smette inn uten at jeg får sett etter om han har noe med seg.

Jo, men jeg vil ikke at de skal være ute hele natta.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men de er nå koselige også! Hvor mange katter har du?

Jeg har to, Gizmo og Mia Wallace.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har to, Gizmo og Mia Wallace.

Jeg har også to; pus og pus. ;)

Skrevet

Kjøpe et kjøleskap til ham som han kan legge musene sine i?

Husker faren min hadde en mus bak bokhyllene i stua i over to uker fordi katten ikke gadd å ta livet av den før hun slapp den inne i stua... Bokhyllene gikk over hele veggen, så det var umulig å komme til bak der

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøpe et kjøleskap til ham som han kan legge musene sine i?

Husker faren min hadde en mus bak bokhyllene i stua i over to uker fordi katten ikke gadd å ta livet av den før hun slapp den inne i stua... Bokhyllene gikk over hele veggen, så det var umulig å komme til bak der

Hehe! Ja, det hadde han vel likt, så bortskjemt som han er. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har også to; pus og pus. ;)

Hehe. Mine blir sånn til daglig bare kalt pusjn og pissjin de og da. :)

Skrevet

Du er klar over at det ikke er lov å ha hundene gå løse sånn uten videre i Norge?

Gjest Hundeelsker
Skrevet

Du er klar over at det ikke er lov å ha hundene gå løse sånn uten videre i Norge?

Jeg vet det er regelen, men den er meget urettferdig. All den tid det ikke er slike regler for f.eks. katter, kan jeg ikke akseptere den type begrensning for oss hundeeiere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...