Gå til innhold

Overivrig musejeger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er regelen, men den er meget urettferdig. All den tid det ikke er slike regler for f.eks. katter, kan jeg ikke akseptere den type begrensning for oss hundeeiere.

Kanskje fordi hunder kan være litt mer ødeleggende i sin oppførsel enn katter...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

9

• Sofline

6

• org

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hundeelsker
Skrevet

Kanskje fordi hunder kan være litt mer ødeleggende i sin oppførsel enn katter...

Katter pisser over alt, og tar kverken på mus - naturens gang.

Hunder graver litt i blomsterbed, og tar kverken på katter - naturens gang.

Det er ingen større forskjell, og de bør likebehandles.

Skrevet

Katter pisser over alt, og tar kverken på mus - naturens gang.

Hunder graver litt i blomsterbed, og tar kverken på katter - naturens gang.

Det er ingen større forskjell, og de bør likebehandles.

Troll....

Skrevet

Dette høres jo bare søtt ut, og mye greiere enn det vi opplever.

Vi har en stor hund, som stadig kommer drassende med katter den har fanget. Det er sølete å ha slengende rundt i og utenfor huset.

LOL :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Troll....

He he, du har faktisk helt rett i at det ikke var noen oppriktige innlegg hundeelsker kom med. Men bare for å presisere, det var ikke noen av de vanlige trollene.

Bare en venn som var innom og ville lese litt på forumet her. Når han absolutt ville svare Peach, så lot jeg ham få låne tastaturet litt :-)

For ordens skyld: han har hverken hund eller katt...

Skrevet

He he, du har faktisk helt rett i at det ikke var noen oppriktige innlegg hundeelsker kom med. Men bare for å presisere, det var ikke noen av de vanlige trollene.

Bare en venn som var innom og ville lese litt på forumet her. Når han absolutt ville svare Peach, så lot jeg ham få låne tastaturet litt :-)

For ordens skyld: han har hverken hund eller katt...

OK! :-)

Sitat: "Vi har en stor hund"...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

OK! :-)

Sitat: "Vi har en stor hund"...

:-)

Det burde heller stått: "Her bor en stor Ulvinne", men da hadde du vel msitenkt meg for å jakte på kattepuser ;-)

Neida, det var bare en spøkefull hundeelsker :-)

Skrevet

Det burde heller stått: "Her bor en stor Ulvinne", men da hadde du vel msitenkt meg for å jakte på kattepuser ;-)

Neida, det var bare en spøkefull hundeelsker :-)

"Det burde heller stått: "Her bor en stor Ulvinne", men da hadde du vel msitenkt meg for å jakte på kattepuser ;-)"

Neida, du er da bare en sau i ulveklær... :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Det burde heller stått: "Her bor en stor Ulvinne", men da hadde du vel msitenkt meg for å jakte på kattepuser ;-)"

Neida, du er da bare en sau i ulveklær... :-)

Sau? Hadde du enda skrevet lam, så hadde jeg følt meg litt søt. Men sau? Nei, da protesterer jeg!

Skrevet

Samboeren vil ikke montere kattedør her, sjø. :-/

Nei, det er jo litt dumt med kattedører etter at katten er borte, sånn som hos oss...

Skrevet

Passer det ikke å ha katt nå?

Nei, vi måtte gi bort våre, for far og sønn viste seg å være allergisk.

hare1365380455
Skrevet

Nei, vi måtte gi bort våre, for far og sønn viste seg å være allergisk.

Men så får du kose med andre når du er på besøk hos noen som har dyr. :)

Skrevet

Sau? Hadde du enda skrevet lam, så hadde jeg følt meg litt søt. Men sau? Nei, da protesterer jeg!

Beklager... så lam da... :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Beklager... så lam da... :-)

Takk, den kan jeg godta ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...