Gå til innhold

Bibelord

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

En feig liten, anonym trolle, som pleier å forsøke å skremme meg med slikt svada :-)

"........................................."

hva med å bevise at du er et intelligent vesen, og for en gangs skyld ta til deg noe noe som helst av verden rundt deg?

angrep er muligens det beste forsvar, men også den mest primitive form for interaksjon med omverdenen.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• amerikafareren

11

• hidi

4

• ylvali1365381015

4

Skrevet

hva med å bevise at du er et intelligent vesen, og for en gangs skyld ta til deg noe noe som helst av verden rundt deg?

angrep er muligens det beste forsvar, men også den mest primitive form for interaksjon med omverdenen.

Og poenget ditt her er? At jeg ikke skal kalle en anonym, feig liten trolle for en anonym feig liten trolle? Hva med at _du_ forsøker å motbevise at du er stokk dum? Bare et forslag :-)

"........................................"

ylvali1365381015
Skrevet

Og poenget ditt her er? At jeg ikke skal kalle en anonym, feig liten trolle for en anonym feig liten trolle? Hva med at _du_ forsøker å motbevise at du er stokk dum? Bare et forslag :-)

"........................................"

...suuukk....

Skrevet

...suuukk....

*Ler* Venter du deg noe annet, når du plukker frem en død, gammel tråd hvor jeg kommenterer en trolle, og kommer med et helt tilfeldig og irrelevant angrep? Forventer du at jeg skal svare deg med noe annet enn en kommentar til dine tidligere innlegg, hvor du anklager folk for å være pedofile og det som verre er? Virkelig? Da er du mer komisk enn jeg husker :-)

ylvali1365381015
Skrevet

*Ler* Venter du deg noe annet, når du plukker frem en død, gammel tråd hvor jeg kommenterer en trolle, og kommer med et helt tilfeldig og irrelevant angrep? Forventer du at jeg skal svare deg med noe annet enn en kommentar til dine tidligere innlegg, hvor du anklager folk for å være pedofile og det som verre er? Virkelig? Da er du mer komisk enn jeg husker :-)

troll kan ha så mange hoder...

natta.

ylvali1365381015
Skrevet

så godt at folk koser seg og ler...

• 2 uker senere...
Gjest dritanonym
Skrevet

*Ler*

Steike, så hissig da? Du bare BER om at folk pirker borti deg med pinner når du er så hissig som dette :-)

MIN gud er tøffere enn DIN gud, så det så!

"..........................................."

Kom du ikke lenger i din argumentasjon nå igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...