Gå til innhold

Skal auberginer se slik ut?

Gjest haster litt, lager mat nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke vant med auberginer, men har nå kjøpt en. Er det riktig at den skal være brun inni? (frøhusene er brune, mens kjøttet rundt er gul-beige). Eller har jeg kjøpt en som er for gammel?

Skrevet

Hvorfor driver du å styrer med sånt midt på blanke formiddagen da?

Skrevet

Hvorfor driver du å styrer med sånt midt på blanke formiddagen da?

Fordi jeg skal gjøre klart en matrett til tidlige middagsgjester. Men vet altså ikke helt om jeg tør å servere den der.

Kan man bli matforgiftet hvis auberginer er for gamle?

Skrevet

Fordi jeg skal gjøre klart en matrett til tidlige middagsgjester. Men vet altså ikke helt om jeg tør å servere den der.

Kan man bli matforgiftet hvis auberginer er for gamle?

Den blir sikkert for bløt og overmoden slik som med bananer etc.ser hjeg for meg - spring og bytt den du! ER det Moussaka du lager? NAM! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...