Gjest anneline Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei! 1. I går gikk jeg raskt 2 timer siden det er så tungt å jogge. Forbrenner jeg like mange kalorier dersom jeg går i 2 timer i stede for å jogge i 1 time? Veldig takknemlig hvis noen svarer på 1 av 3 spørsmål eller mer. 2. Jeg trener helsestudio 4 ganger i uka og trodde dette ville gi bedre kondisjon, men jeg greier kun å løpe et lite stykke før jeg må stoppe opp og nermest hive etter pusten! hjelper ikke styrektrening på kondisjonen? 3. Det siste jeg lurer på er hva som vil være lurest dersom jeg ønsker å forbrenne fett: Trene styrke 3 ganger i uka og jogge 1 gang i uka. ELLER: Trene syrke 4 ganger i uka og ikke jogge. Jeg HATER jogging! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 Hei, styrketrening kan forverre kondisjonen din, da du bygger opp musklene til kortvarig og eksplosiv innsats. Du er nødt til å trene utholdenhet for å få skikkelig kondis. Best effekt ang. fettforbrenning får du av utholdenhetstrening. Tren både styrke på overkroppen og utholdenhet på beinmuskulaturen- 3-4 øker per uke totalt, ikke ta deg ut, men tren lett og greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.