Gå til innhold

Sedativer, antidepressiva og en dose med SS, NHD

Anbefalte innlegg

Gjest falleri22

For å gjøre det kortest mulig, så er jeg helt oppgitt.

Har gått på 60mg cipramil i fem år(ligger innenfor referanseområdet). Depresjonen har kommet tilbake gang på gang. Denne gangen har den vedvart og blitt dypere. Selvmordstanker og panikkanfall som forsvant med Cipramil i starten.

Benzomedisnene funker mot angst, men gir en kraftig forverring av depresjonen.

Truxal(30mgx3) har vært det beste mot angst, men økte blodsukkernivået så jeg måtte seponere. Har ikke diabetes, men risikoen flerdobbles.

Finnes det et svakt antipsykotikum som ikke gir økning i blodsukker og vektøkning?

Det har blitt nevnt av psykiateren er 50mg - 150mg Solian sammens med Lamictal, som burde ta knekken på depresjonen. Er veldig usikker siden jeg vet at det er vektøkningsfare ved solian og ikke minst blodsukker.Så vet jeg ikke om dette er et skudd i mørket siden det er økt fare for selvmord ved oppstart av begge og akkurat den faren kan ikke bli større.

Hva gjør man da? ECT er IKKE et alternativ.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...