Gå til innhold

Hvor mye koster det hos frisøren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan jeg regne med å få betale for klipp og lyse striper i kort hår? Frisør i Lillestrøm.

Skrevet

ca 800kr (pluss/minus), går du til en lærling er det halve prisen.

Skrevet

ca 800kr (pluss/minus), går du til en lærling er det halve prisen.

Men, hvor tryggt er det å gå til en læarling..? Litt skeptisk må jeg inrømme..

Skrevet

Er du skeptisk ville jeg ikke gått til en lærling :)

Skrevet

Har litt ulik erfaring med lærling/frisør.

Jeg har klipt meg hos lærling og ble kjempefin.

Har klipt meg hos en erfaren frisør, og det ble VELDIG kort, og skeivt klipt..

Søsteren min skulle farge håret, og det ble flekkete og illrødt. De prøvde å "klatte på" litt farge, og resultatet ble mildt sagt ugly. Resultatet ble at "fargeeksperten" på frisøren måtte trå til og redde håret. Avfarge og farge det på nytt, og hun fikk med seg en hårkur da hun gikk, med beskjed om å IKKE farge/bleke det på LENGE, og være forsiktig med føn/varmebehandling. Da har håret virkelig fått gjennomgå...

Så selv om jeg har mange (flest) gode erfaringer med erfarne frisører, så betyr det ikke at man ikke kan være uheldig.

Hør med lærlingen hvor lang erfaring h*n har - om h*n er i siste del av læreperioden, er det vel ingen risiko vil jeg tro. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...