Hatsumomo Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Oppdaget til min store forlystelse at favoritt brusen min Orangina og favoritt kjeksene Oreos er kommet på ICA butikkene i Rogaland. Men ikke i Bergen, hvor snodig er det? Forøvrig var Oreos kommet på Lerøys matbutikk i Bergen, men ikke Orangina. Det er altså vanlig at mat utvalget i samme type butikk, kan variere? 0 Siter
dolores83 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 "Det er altså vanlig at mat utvalget i samme type butikk, kan variere?" Stemmer. I Rimi er det i hvert fall et grunnsortiment som alle MÅ ha, og så er det et frivillig sortiment som butikkene kan ta inn det de ønsker fra. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Kan ikke svare på det du lurte på, men da jeg leste innlegget måtte jeg tusle bort i skapet og hente oreo-kjeks. Det er bare så godt! *mumser kjeks* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.