Gå til innhold

Kaos i drømme/det ubevisste

Anbefalte innlegg

Jeg opplever en forverring de siste dagene, og en del av dette er svært kaotiske drømmer + at jeg ikke klarer å tenke normalt den siste tiden før jeg sovner. Alt bare spinner og det er som om verden bare forsvinner for meg. Den kommer truende nærme, for å forsvinne igjen, osv. Tusen bilder farer gjennom hodet mitt uten system. Jeg føler at jeg begynner å "dra" dette med meg over i det våkne. Kan dette være opptakten til en ny psykose? Jeg har ingen andre symptomer bortsett fra at jeg svinger voldsomt i humøret. Noen med erfaringer rundt dette med drømme/det bevisste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250294-kaos-i-dr%C3%B8mmedet-ubevisste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Husker jeg riktig når det ikke er mange dager siden du skrev om nedtrapping av medisin?

... og at det ikke er svært lenge siden du skrev om opptrapping av medisin?

osv, osv?

Bør du få mer stabilitet inn i behandlingen din?

Husker jeg riktig når det ikke er mange dager siden du skrev om nedtrapping av medisin?

... og at det ikke er svært lenge siden du skrev om opptrapping av medisin?

osv, osv?

Bør du få mer stabilitet inn i behandlingen din?

Takk for svar. Hvordan kan jeg få mer stabilitet i behandlingen? Jeg glemmer stadig å ta medisiner, er ambivalent og går opp og ned i dose og roter fælt... Det var jo en grunn til at jeg fikk sprøyter :-( Hvor henvender jeg meg for å få hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...