Jaqueline20 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er en jente på 20år som bor sammen med kjæresten min i et hus vi kjøpte i mai. Selv om han er hjemme er jeg husredd.. Jeg klarer ikke gå ut i mørke rom i huset, og en kveld her når han bare var på butikken satt jeg utti gangen (eneste rommet uten vindu) på telefonbenken og gråt fordi jeg var så. Det er så slitsomt.. Han pleier å prøve å trøste meg med at vi har da mange naboer, men det hjelper ikke.. Føler meg fanget i eget hus. Hjelper lite at jeg har utrolig kreativ fantasi.. Da jeg var lita var jeg mørkredd, og så gikk det på en måte over i mange år.. Men nå har jeg blitt det igjen, og det blir bare verre og verre.. Samboeren jobber kveldsvakt noen ganger, og jeg vil ikke sitte i gangen å gråte i hele vinter.. Er det noe som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250373-husredd-og-m%C3%B8rkredd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.