Gå til innhold

Angsten vant igjen

Gjest har bare lyst å gjemme meg

Anbefalte innlegg

Gjest har bare lyst å gjemme meg

Hei.Ja, nå sitter jeg her å ser at jeg ikke klarer å gjennomføre handlingsplanen min. vet ikke om det er angsten som har tatt overhånd eller om det er jeg som er helt utslitt. Jeg føler meg utrolig sliten, alt er tiltak og gjøre, vil helst være alene, orker ikke folk,kan stå med en ting i hånden og ha glemt hva jeg skal med den, blit fort irritert/trist og føler meg ekstremt sårbar. Kan dette være en depresjon? For har ikke følesen av tomhet og er jo glad i livet. Er avhengig av inntekten jeg får av aetet, så vet dere om man kan få endret handlingsplan? Er under utdanning, men ønsker arbeistrening istedenfor, men ser også at akkurat nå vet jeg ikke om jeg klarer det. Lurer på muligheten for rehabiliteringspenger, men er så redd for å søke,for tenk om jeg lurer meg selv, så er jeg bare en lat drittunge. skal til legen snart men vet ikke hvordan jeg skal legge frem dette til han og til aetat, noen råd? Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250421-angsten-vant-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...