Gå til innhold

hva skjer med meg?

Gjest jeg er da ikke så psyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en skremmende skikkelse som står i dør åpningen .

jeg blir fryktelig redd,nesten paralysert..

han er der bare i perioder når jeg er ekstra sårbar.

jeg har forsøkt å forklare dette til psykepleier,noe som førte til at psykepleier mente jeg var alvorlig psyk.

han sa at det er høyet unormalt...psykotisk eller forandringer i hjernen.

jeg er i dårlig form men kan med sikkerhet si at jeg ikke er psykotisk..

ikke tror jeg på forandringer i hjernen heller.

det er selvsagt plagsomt med denne skremmende skikkelsen,men er det nødvendig å blåse det opp til et kjempe problem?

jeg mener selv at forklaringen er at jeg er under sterkt psykisk press for tiden...

Skrevet

Hallusinasjoner er et psykotisk symptom. Enkelt og greit. Helt friske folk ser ikke syner.

Skrevet

Hallusinasjoner er et psykotisk symptom. Enkelt og greit. Helt friske folk ser ikke syner.

håper det finnes en annen forklaring på det:)

dete er bare noe som skjer når jeg er helt alene og under sterkt press.

Skrevet

Selv under særdeles mye stress, opplever man ikke å se mennesker som ikke er der...

Du er klart syk og bør høre på de fagkyndige.

Uansett er det ikke noe nederlag, men en vei til å få det bedre! Som du sier det er jo ikke spesielt hyggelig å se en mann i hytt og vær.

Ønsker deg masse godt, kjære deg!

Skrevet

Selv under særdeles mye stress, opplever man ikke å se mennesker som ikke er der...

Du er klart syk og bør høre på de fagkyndige.

Uansett er det ikke noe nederlag, men en vei til å få det bedre! Som du sier det er jo ikke spesielt hyggelig å se en mann i hytt og vær.

Ønsker deg masse godt, kjære deg!

men hvordan kan det være psykotisk,når jeg har så kontroll over det at det kun skjer når jeg er alene?

kanskje jeg maner det frem i ubevisstheten??(skremmende tanke det også)

men tusen takk for svar:)

Skrevet

men hvordan kan det være psykotisk,når jeg har så kontroll over det at det kun skjer når jeg er alene?

Man kan være syk uten å vite det elv! Å se noe som andre ikke ser, er ikke normalt...

Ta i mot all hjelp du kan, det er så viktig, kjære deg! Du kan bare bli bedre ikke verre...Ta tak i problemet!

Skal tenke mye på deg...

Skrevet

Det kan vel hende at du har sett/ser et gjenferd? Jeg tror på at folk kan se paranormale ting uten at de behøver å være psyke.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Når alt annet "fungerer" som det skal, og du har beina på jorden, er det naturlig å lete etter forklaringen andre steder enn i det psyklige.

Jeg har som deg, opplevd slike "syn", da i forbindelse med betydelig søvnmangel eller i perioder med overveldende mye stress.

Jeg tror at man litt for raskt trekker dramatiske slutninger, og kaller noe for psykt.

Men, for all del, er det noe som skremmer veldig, og varer over tid, bør man ta det på alvor, og kontakte hjelpeapparatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...