Gå til innhold

NHD- Farlig eller bare angst?

Anbefalte innlegg

Gjest spy-girl

Jeg har bulimi og spydd mye siste nmåneden. Nå føler jeg ekstraslagene i hjertet hamre av gårde og pulsen blir kjempekraftig bare jeg går 100 meter. Når jeg drikker litt sukkeholdig væske, roer det seg etter en halv time. Er dette tegn på noe farlig? Var med lege for noen dager siden, og da merket han ekstraslagp å pulsen, men sa at dette var ufarlig. Så tok han noen blodprøver, og skulle ringe meg opp igjen, men har ikke hørt noe mer.

Vet ikke om disse hjertebank-anfallene er angst, eller om jeg dør av hjertestans snart. Men av og til følest det ut som hjertet vibrerer også. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller tro, men det det er ikke kjekt å få følelsen av at nå er din siste time kommet flere ganger for dag.

Fikk tilbud om å legge meg inn på psykiatrisk, men takket nei. Vet jeg bare kommer til å skrive meg ut igjen, straks jeg føler jeg blir for strengt kontrollert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250453-nhd-farlig-eller-bare-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...