Gjest spy-girl Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har bulimi og spydd mye siste nmåneden. Nå føler jeg ekstraslagene i hjertet hamre av gårde og pulsen blir kjempekraftig bare jeg går 100 meter. Når jeg drikker litt sukkeholdig væske, roer det seg etter en halv time. Er dette tegn på noe farlig? Var med lege for noen dager siden, og da merket han ekstraslagp å pulsen, men sa at dette var ufarlig. Så tok han noen blodprøver, og skulle ringe meg opp igjen, men har ikke hørt noe mer. Vet ikke om disse hjertebank-anfallene er angst, eller om jeg dør av hjertestans snart. Men av og til følest det ut som hjertet vibrerer også. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller tro, men det det er ikke kjekt å få følelsen av at nå er din siste time kommet flere ganger for dag. Fikk tilbud om å legge meg inn på psykiatrisk, men takket nei. Vet jeg bare kommer til å skrive meg ut igjen, straks jeg føler jeg blir for strengt kontrollert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250453-nhd-farlig-eller-bare-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.