Gå til innhold

Bilvedlikehold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt å ta hovedservice på bilen.

Vil de da også klargjøre den fo vintern? om det er noe som må gjøres?

Er det egentlig nødvendig?.Er så sure penger. Service koster SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye.

Skrevet

Ring rundt og finn ut hvor de har rimelig service. Merkeverksted er ofte dyrest.

Og etter flisas gode råd, send en mann, han blir ikke lurt og det blir også mye billigere :o)

Mannfolk på verksted prøver bare å lure oss ;o)

Gjest Dagens hotteste tips!!!
Skrevet

Bestill deg time på verksted i sverige! Mye billigere, og du kan kombinere det med en tur?

Skrevet

En del verksteder har tilbud på vintersjekk på bilen. Prisene varierer en del, så det kan være lurt å sjekke.

Skrevet

Hvor gammel er bilen? Det betyr litt om du skal koste på deg en dyr service eller om du skal få noen som er litt bilkyndige til å se på bilen din. Hvis du kjenner noen da.

Er bilen ny så er det lønnsomt å ta service fordi den da blir lettere å selge og bytte den inn. Men er det en gammel bil så betyr ikke det noe.

Da er servicen bare for å sørge for å holde den i orden og da kan en bilkyndig heller se på den.

Det skal ikke mye til før den skal gjøres vinterklar og du kan be verkstedet sjekke det når du setter den inn for service. Men stort sett så gjør de det likevel.

En mulig er å ta en tur til Sverige.

Gjest Tadegsammen
Skrevet

Er ikke så vanskelig å stikke innom eller ta en tlf til verkstedet ditt å spør i stedet for å ta den utrolige store omveien og spørre her. Det virker bare så vanvittige taslette å hjelpeløst...

Skrevet

Er ikke så vanskelig å stikke innom eller ta en tlf til verkstedet ditt å spør i stedet for å ta den utrolige store omveien og spørre her. Det virker bare så vanvittige taslette å hjelpeløst...

ler meg ihjel . Tar meg 2 sekunder å poste et spørsmål her.

Og når det gjelder bil er jeg faktisk grønn.

Foreslår at du går til legen og får justert medisinene dine igjen!

Skrevet

forøvrig er du vanvittig mye mer patetisk og latterlig som under anaonymt nick velger å faktisk bruke den tiden og energien til å slenge dritt. Smålig.

Gjest Tadegsammen
Skrevet

ler meg ihjel . Tar meg 2 sekunder å poste et spørsmål her.

Og når det gjelder bil er jeg faktisk grønn.

Foreslår at du går til legen og får justert medisinene dine igjen!

så galt det jeg sa? kontakt bilverkstedet ditt du i stedet for å trakasser andre som ex meg.

Skrevet

så galt det jeg sa? kontakt bilverkstedet ditt du i stedet for å trakasser andre som ex meg.

hvem har mest tid og virker mest tafatt.

en som velger å ta seg tiden det er å sende et innlegg om hvor tåpelig det er å spørre om noe.

eller meg som skriver et innlegg her istedet for å ringe til bilverksted etc.

ler. men ta på deg martyrhatten. Dessuten sier jo alltid bilverkstedene at du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ta service og slikt. De driver butikk.OG jeg har ikke peiling på bi at all

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...