beib Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 har fått strattera av legen,men er redd for og ta de pga man kan bli agresiv av de og jeg liker ikke risikoen for sucidalitet...og man blir kvalm og får ikke sove..jeg takler det ikke....ikke nå... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 på en eller annen måte må du forsøke å ta tak i livet ditt beib, slik at du kan komme på rett vei. dine behandlere og leger vil hjelpe deg -hva med å lytte til de rådene de gir. tillit er vanskelig å opparbeide når man er syk, av og til må man ta sjanser .. hva har du å tape, du har det jo allerede helt jævlig. 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg var også livredd piller før,leste på bivirkninger osv.. Nå tar jeg piller og det hjelper meg,har lite bivirkninger,begynner å få det bedre inni meg Prøv beib - så kan du heller slutte om du blir verre,og forsette om du blir bedre. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.