Gå til innhold

Tapetsere?

Gjest Fototapet, lekkert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det er jo slike tapeter vi hadde på 80-tallet :o)

Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme, bortsett fra at jeg skulle bytte ut "vi" med "den gamle damen som jeg leide hybel hos! ;-)

På tre av stueveggene hadde hun "ordinær gammekjerringtapet", men på dne fjerde var det et stort sydhavsbilde med palmer etc, og foran der hadde hun en godstol og et lite bord fullt av souvenirer fra syden! :-D

Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme, bortsett fra at jeg skulle bytte ut "vi" med "den gamle damen som jeg leide hybel hos! ;-)

På tre av stueveggene hadde hun "ordinær gammekjerringtapet", men på dne fjerde var det et stort sydhavsbilde med palmer etc, og foran der hadde hun en godstol og et lite bord fullt av souvenirer fra syden! :-D

Jeg har aldri hatt slikt tapet altså men venninna mi som gifta seg da hun var 16, hadde, Men det var vel egentlig på 70-tallet.

Skrevet

Jeg har aldri hatt slikt tapet altså men venninna mi som gifta seg da hun var 16, hadde, Men det var vel egentlig på 70-tallet.

*S*

Husker jeg på 70-tallet ønska meg slik plakat som ville dekket hele innsida av døra på rommet mitt! Helst med et solnedgangsmotiv! ;-)

Til mitt forsvar må det anføres at jeg var nokså ung på 70-tallet, he he...

Tror nok du har rett i det med at det var 70-tallet dette var "hot", ja! Hybelvertinnen min var den eneste jeg visste om midt på 80-tallet som hadde slik veggtapet...;-)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme, søsteren min og mannen hadde en vegg på soverommet sitt med sånn tapet, kjeeeempefint. ;)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme, søsteren min og mannen hadde en vegg på soverommet sitt med sånn tapet, kjeeeempefint. ;)

Nå må jeg visst drøye å kjøpe tapet, jeg trodde jeg skulle få igjen bilen i helga men det skar seg.

Jeg har sett en nydelig tapet i et blad, hvit med noen lange strå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...