Gå til innhold

Det var ikke verdt det

Anbefalte innlegg

Han er altså innkalt til soning.

Men de finner han ikke. Han har ukjent adresse. Hvordan kan det gå ann.

nå kjenner jeg meg ufattelig fortvilet og lei meg og trist og redd.

ringte fordi jeg var så redd og hadde sovet dårlig 3 netter og skulle forsikre meg at han var langt unna meg eller i fengsel. Men nei.

sliten og orker ikke mer. Orker ikke være redd om nettene når det er stille og jeg er helt aleine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250527-det-var-ikke-verdt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan trøste deg med at han bare haler ut tiden til han blir funnet. Å leve på rømmen eller i skjul resten av livet, kan være en straff i seg selv. De fleste som har begått noe kriminellt foretrekker faktisk å bli ferdig med soningen fortest mulig. Tviler på han tør å oppsøke deg.

Kanskje du kan trøste deg med at han bare haler ut tiden til han blir funnet. Å leve på rømmen eller i skjul resten av livet, kan være en straff i seg selv. De fleste som har begått noe kriminellt foretrekker faktisk å bli ferdig med soningen fortest mulig. Tviler på han tør å oppsøke deg.

jeg håper jeg ikke blir oppsøkt.

Men ble veldig skuffa bare.Noe av det jeg alltid og det jeg frykter mest har vært å møte på han. Selv om evt frykten er irrrasjonell.

jeg håper jeg ikke blir oppsøkt.

Men ble veldig skuffa bare.Noe av det jeg alltid og det jeg frykter mest har vært å møte på han. Selv om evt frykten er irrrasjonell.

Overgrepsutsatte, inkludert meg selv, tror jeg har lett for å bli litt for paranoid. Jeg kan i perioder være redd for å bli skutt, forfulgt, voldtatt av naboer eller kjente jeg egentlig stoler 100 prosent på. Er vel en del av det å være utsatt for traumer, en blir ekstra på vakt. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Han ville være komplett sprengt i hodet om han oppsøkte deg. Da risikerer han iallefall å bli pågrepet og få en enda hardere straff. Kanskje om du er alvorlig redd så kan du snakke med politiet om en event. voldsalarm. Kjøp deg pepperspray, så kanskje du vil føle deg tryggere. På et selvforsvarskurs, kan du lære deg teknikker for å slå ut de største og sterkeste karer.

Overgrepsutsatte, inkludert meg selv, tror jeg har lett for å bli litt for paranoid. Jeg kan i perioder være redd for å bli skutt, forfulgt, voldtatt av naboer eller kjente jeg egentlig stoler 100 prosent på. Er vel en del av det å være utsatt for traumer, en blir ekstra på vakt. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Han ville være komplett sprengt i hodet om han oppsøkte deg. Da risikerer han iallefall å bli pågrepet og få en enda hardere straff. Kanskje om du er alvorlig redd så kan du snakke med politiet om en event. voldsalarm. Kjøp deg pepperspray, så kanskje du vil føle deg tryggere. På et selvforsvarskurs, kan du lære deg teknikker for å slå ut de største og sterkeste karer.

Men jeg blir også forferdelig sinna.

For det er så unødvendig.For knapt en måned siden hadde han adresse som var kjent.Men så har han altså nå "blitt borte".

Utrolig unødvendig.Og gjør meg sinna på politikere og politi.Og når man hører de snakker så tøft og at de tar alt såååå alvorlig etc. De lyver

Men jeg blir også forferdelig sinna.

For det er så unødvendig.For knapt en måned siden hadde han adresse som var kjent.Men så har han altså nå "blitt borte".

Utrolig unødvendig.Og gjør meg sinna på politikere og politi.Og når man hører de snakker så tøft og at de tar alt såååå alvorlig etc. De lyver

Politiet ser nok veldig alvorlig på det som har skjedd, og slik som jeg har forstått det fikk også denne karen ganske streng straff også.

Problemet er at det finnest for få fengselsplasser i Norge. Politikerene er fullstendig klar over det, men forstår sikkert ikke konsekvensene som oppstår på grunn av dette. De arbeider med å opprette plasser, men ting tar tid som du vet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...