Gå til innhold

mat-tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til mat som kan nytes sammen med rødvin foran peisen en fredagskveld?

Vi liker ikke kinesisk, thai, vietnamesisk, japansk ++

Vi liker indisk, meksikansk, italiensk, mat fra midtøsten ++

Men liker også mye "vanlig" mat som ikke er typisk for noe land (såvidt jeg vet)...

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Indisk!

Toro`s tandoree chicken

(tror det skrives sånn...)

Den er go`!

Gjest Shira12
Skrevet

Ost og kjeks var det første som slo meg inn. Det er sånn mat man koser seg med, sammen med vin. Er det en peis med i bildet også, blir det jo perfekt :o)

Skrevet

Ost og kjeks var det første som slo meg inn. Det er sånn mat man koser seg med, sammen med vin. Er det en peis med i bildet også, blir det jo perfekt :o)

tenkte på middag... men kan jo ha ost og kjeks til snacks utover kvelden etter middagen? Slett ikke dumt!

Skrevet

Indisk!

Toro`s tandoree chicken

(tror det skrives sånn...)

Den er go`!

er det sånn svart koffert-pakke?

Gjest Shira12
Skrevet

tenkte på middag... men kan jo ha ost og kjeks til snacks utover kvelden etter middagen? Slett ikke dumt!

En god biff? Det er jo nammenam med rødvin.

Og så er det så mye snadder man kan ha som tilbehør.

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

er det sånn svart koffert-pakke?

Nei...

Noe rødt,eske...

Skrevet

Nei...

Noe rødt,eske...

Takk for forslaget, vi gikk for tandoorien! Kjempegod! :) Det skal vi nok spise oftere!

Samtidig kan jeg tipse om toro indisk chicken curry (det er sånn svart koffert-ting, kan hende den bare selges på de større butikkene, meny, maxi, ultra etc). Den er fantastisk god! Da jeg ikke kan fordra kokosmelk, bytter jeg det med fløte. Blir meget bra. Jeg pleier å bruke grønnsaker da, i stedet for kylling, men det er smak og behag :) Og det er jo currysmaken som gjør den god, så ha i det du vil ha i!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...