Gå til innhold

Mannen fyller 40!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg med stormskritt, en halv mnd til!

Vi er to gutter, har vært sammen siden jeg var 17 (nesten perverst ja jeg vet), men det har vart i 7 år nå.

Men hva i granskauen skal jeg eventuelt gjøre/kjøpe?

Har ikke vært spesielt flink med gaver tidligere, da jeg ikke har hatt jobb=penger.

Men nå har jeg hatt det i 1 1/2 år, og jeg MÅ jo gjøre noe spesielt når han bli førti!

Kom med forslag!

Har tenkt på forlovelse, men det krever jo at han er inkludert føler jeg.

Hva som helst!

Gjest Er dere gutter begge to? Jeg var sikker på at du var jente.:-)
Skrevet

Kjøp noe relatert til hans fritidsinteresser.

Skrevet

Et nytt armbåndsur?

Det nye flueskrinet som kom i vinter som har strenger for tubefluene(om han fluefisker!)??

Parfymen du vil han skal gå med?

Noen kule skjorter?

mobil?

Gjest mye kan gjøres
Skrevet

Lag en piknik kurv fylt med mat til kold tallerken, vin druer og to glass. Legg i stearinlys også, og en liten pakke med f.eks et smykke? Et teppe har du på lur, og så slår dere dere ned på stuegulvet å koser dere med kurvens innhold.

Eller innviter med ut på restaurant?

Skrevet

Kjøp noe relatert til hans fritidsinteresser.

Fydeg :-)

Jeg er nok kvinnfolket i forholdet altså, men har understellet i orden :-)

Skrevet

Lag en piknik kurv fylt med mat til kold tallerken, vin druer og to glass. Legg i stearinlys også, og en liten pakke med f.eks et smykke? Et teppe har du på lur, og så slår dere dere ned på stuegulvet å koser dere med kurvens innhold.

Eller innviter med ut på restaurant?

Takk for gode tips!

Tror han hadde satt pris på en liten piknik!

Men har ikke anledning til det når han fyller, kommer visst masse folk, så jeg har lyst til å briefe litt... hehe...

Skrevet

Et nytt armbåndsur?

Det nye flueskrinet som kom i vinter som har strenger for tubefluene(om han fluefisker!)??

Parfymen du vil han skal gå med?

Noen kule skjorter?

mobil?

Har bruker ikke klokke..

Fisker ikke..

Parfyme er jo en ting, liker ikke de han bruker.

Kunne jo kjøpt en mobil til han da... hmm..

Den han har er jo ikke mer enn 1 1/2 år gammel (gamle min) hehe..

Lurte litt på om jeg skulle være litt gæærn og å kjøpe en diger plasma til'n, jeg vet han vil ha det, men det koster jo flest når han ikke vil ha noe billig.

Gjest route 66
Skrevet

Mannen min har meldt seg på Route 66 han det året han fyller 40 ..... turen koster jo mye, så det blir gaven hans :)

Skrevet

Takk for gode tips!

Tror han hadde satt pris på en liten piknik!

Men har ikke anledning til det når han fyller, kommer visst masse folk, så jeg har lyst til å briefe litt... hehe...

Da kan du jo skrive sang kanskje? Hold en fin tale, da imponerer du nok :) Lykke til med feiring!

Skrevet

Har bruker ikke klokke..

Fisker ikke..

Parfyme er jo en ting, liker ikke de han bruker.

Kunne jo kjøpt en mobil til han da... hmm..

Den han har er jo ikke mer enn 1 1/2 år gammel (gamle min) hehe..

Lurte litt på om jeg skulle være litt gæærn og å kjøpe en diger plasma til'n, jeg vet han vil ha det, men det koster jo flest når han ikke vil ha noe billig.

PLasma koster jo litt da, da er det nok billigere å slå til med en skikkelig fancy telefon!

Men om du har penger til det, så vil han nok hoppe i taket av glede over en plasma eller lcd!

Ny laptop? Ferie? Langhelg i Barcelona?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mannen min har meldt seg på Route 66 han det året han fyller 40 ..... turen koster jo mye, så det blir gaven hans :)

Det må jeg si var litt av en gave! Skulle ønske noen ville finne på å gi meg den også.

Gjest route 66
Skrevet

Det må jeg si var litt av en gave! Skulle ønske noen ville finne på å gi meg den også.

Det har vært hans store drøm, så vi fant ut at nå legger vi tilsides penger fremover, og så drar han og koser seg på den turen :), de er flere jubilanter som drar sammen.

Gjett om de gleder seg :) !

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har vært hans store drøm, så vi fant ut at nå legger vi tilsides penger fremover, og så drar han og koser seg på den turen :), de er flere jubilanter som drar sammen.

Gjett om de gleder seg :) !

"Gjett om de gleder seg :) !"

Det tror jeg på! Jeg kan klare å unne mannen min forskjellige turer på egenhånd, men å sitte igjen i Norge mens han kjørte route 66, det hadde jeg ikke maktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...