Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Jeg selv jobber på verksted.

Men jeg begynner å bli litt lei av det.

Har mer lyst til å jobbe med folk i stedet...

Gjest studentmamma
Skrevet

Har fødselspermisjon nå, men er student og jobber med salg. Etter fødselspermisjonen er over håper jeg på å få barnehageplass og finne en fulltidsjobb som er mer relevant for utdanningen min. Er kjempelei av å jobbe kvelder og lørdager. Gleder meg ikke til å begynne på jobb igjen.

Skrevet

Er rådgiver i en liten bedrift. Har mye kundeoppfølging, samt ansvar for websiden og for kurs som vi arrangerer. Sitter mye på kontor, men har 2-4 kursbolker i året der jeg reiser til Oslo/Trondheim/bergen osv.

Trives godt.

Skrevet

Jobber i reklamebransjen. Begynner også å bli skikkelig lei, og vil også jobbe med folk.

Gjest Vidigal
Skrevet

Har fødselspermisjon nå, men er student og jobber med salg. Etter fødselspermisjonen er over håper jeg på å få barnehageplass og finne en fulltidsjobb som er mer relevant for utdanningen min. Er kjempelei av å jobbe kvelder og lørdager. Gleder meg ikke til å begynne på jobb igjen.

Jeg er utlendingspoliti.

Har jobbet med det i fire år og trives med det.

Skrevet

Folk er oppskrytt... he he Neida.

Jeg jobber med folk til daglig, og det kan jammen meg bli litt slitsomt også over tid. Alltid blid, alltid kundevennlig, alltid hjelpsom, alltid forståelse for at de har en dårlig dag, men ikke kunne ha en dårlig dag selv. Alltid forstå hva de prøver å fortelle, tolke de rareste utsagn riktig uten å misforstå, alltid ha tid til å lytte til det de har å si selv om det sitter to til på venterommet som egentlig hadde time for ti minutter siden.

Men det gir også mye, når noen er glad for det man har gjort, når man får blomster på jobben av fornøyde kunder, når noen går hjem med en god følelse.

Ville ikke bytta hvis jeg kunne gjort det om igjen. Folk er rare, men de hyggelige oppveier de ufyselige :o)

(Liten anekdote forresten: En kunde var alltid sur og misfornøyd. Alltid. Plutselig en dag kom han og alt vi gjorde var så bra, prisen var helt grei, han smilte og pratet i vei. Vi skjønte ikke noe, helt til en fortalte at han hadde fått seg dame..... Han har vært en ønskekunde siden :o)

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg er utlendingspoliti.

Har jobbet med det i fire år og trives med det.

Jobber med veiledning og direkte jobbing med barn og ungdom med utfordrende atferd, psykiatri og barnevern.

Skrevet

Jeg jobber også på verksted. Trives med det. Stadig nye utfordringer.

Er ikke på verkstedet hele tiden. Jeg jobber med båter, så en del av arbeidet foregår ombord.

Jeg liker også å jobbe med mennesker, og jeg syns jeg får dekket mitt sosiale behov på arbeidsplassen. Mange trivelige kollegaer, og jeg treffer kunder på båtene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bussjåfør og organist :-)

Det var en sprek kombinasjon!

Skrevet

Det var en sprek kombinasjon!

Hehe, det er i hvert fall en kombinasjon jeg trives godt med :-)

Clue1365380406
Skrevet

Jeg jobber som enhetsleder for pleie og omsorg i min kommune. Dvs jeg har ansvar for sykehjemstjenesten og hjemmetjenesten i kommunen.

Dvs jeg har overordnet ansvar for økonomi, personell, hvordan tjenestene skal drives, og innholdet i disse.

Gjest evalentina
Skrevet

Jeg jobber som kanalsjef. Trives godt med jobben, det er en drømmejobb...

Har hatt jobben i snart 10 år.

Skrevet

Jeg jobber som kanalsjef. Trives godt med jobben, det er en drømmejobb...

Har hatt jobben i snart 10 år.

Hva går det ut på? :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien.

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Jeg jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien.

_Ikke_ på dropsfabrikken?

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...