Gå til innhold

"Bivirkning" av psykiske problemer?

Gjest eller er hun faktisk synsk??

Anbefalte innlegg

Gjest eller er hun faktisk synsk??

Har en dame i min nærmeste vennekrets som har hatt noen vanskelige opplevelser de siste årene. Hun har slitt skikkelig med livet sitt i perioder pga dette. Nå går alt heldigvis mye bedre.

Underveis og i ettertid av alt det vanskelige har hun hevdet å være sanndrømt. Jeg må si at jeg er temmelig skeptisk... Selv tenker jeg at denne plutselige troen på noe "overnaturlig" som styrer livet hennes må være en slags reaksjon på de opplevelsene hun har gått gjennom. Jeg vet at hun har lest en del litteratur som har med det åndelige å gjøre. I tillegg har hun oppsøkt et såkalt medium. Hun har også blitt tilsynelatende svært så reflektert rundt alt som har med sin egen og andre menneskers atferd å gjøre.

Som sagt er jeg mildt sagt skeptisk til at hun i sine drømmer har fått vite hva som venter henne i livet.

Kan noen svare meg på om det er vanlig at mennekser som går gjennom noe traumatisk begynner å tro på slike ting? (Før alt dette skjedde var hun overhodet ikke innstilt på denne kanalen i det hele tatt).

Hun har hatt et menneske som stod henne nær som fikk en alvorlig psykisk diagnose. Denne sykdommen forklarer hun med at han det gjaldt hadde kontakt med det overnaturlige og dermed ble syk... Virker ikke dette ganske spesielt?

Eller er det jeg som er fordomsfull og lite åpen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250581-bivirkning-av-psykiske-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...