Gå til innhold

Bjørn Eidsvåg og Elvira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin sang! Bjørn Eidsvåg er en person med så mye humor,varme og toleranse at en skal lete lenge etter å finne maken,mener nå jeg dag.

mens hun Elvira dama kan jeg klare meg uten.

Skrevet

Fin sang! Bjørn Eidsvåg er en person med så mye humor,varme og toleranse at en skal lete lenge etter å finne maken,mener nå jeg dag.

mens hun Elvira dama kan jeg klare meg uten.

Enig at han har fine sanger , tekster osv. men han er ikke spesiellt sjarmerende når han har drukket. Ekstremt ekkel, bråkete, frastøtende på alle mulige måter spør du meg. Noen tåler ikke alkohol.

Skrevet

Enig at han har fine sanger , tekster osv. men han er ikke spesiellt sjarmerende når han har drukket. Ekstremt ekkel, bråkete, frastøtende på alle mulige måter spør du meg. Noen tåler ikke alkohol.

Det er vel nesten ingen som er spesielt sjarmerende når man drikker :-)

Gjest joda tar meg en fest
Skrevet

Enig med Jamona, hvem av oss blir vel tiltrekkende når vi har drukket :)

Ingen tør jeg påstå

Skrevet

hehe-da er han akkuart som meg;-) Sikkert derfor jeg liker han.....;-)

Skrevet

Det er vel nesten ingen som er spesielt sjarmerende når man drikker :-)

Enig, men Eidsvåg blir litt mere enn bare tiltrekkende. Han har en veldig bråkete og ekkel fremtoning. Jeg er ikke fis fin, men han er rett og slett for jævlig ekkel. Forbanna dobbelt moral sier nå jeg. Likevel har han fine tekster da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...