Gå til innhold

når du går til DPS......

Gjest jeg lurer på litt av hvert

Anbefalte innlegg

.... Forteller de deg etterhvert hva som er i veien med deg? Foreslår de noe du kan gjøre for å bedre problemene? Forteller de hvor store sjangsre de mener du har for å bli kvitt problemene? Eller må man mase og spørre om sånne ting selv? Er dette noe man har rett til å få vite?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250598-n%C3%A5r-du-g%C3%A5r-til-dps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er saker som du har rett til å få svar på. Sikkert veldig forskjellig hvor mye de forteller uoppfordret.

Jeg blir så forvirra hver gang jeg har vært der. Har bare vært der fire ganger foreløpig da men. Jeg spør etter råd, men det får jeg ikke. Jeg føler hele timen går ut på at jeg skal holde foredrag. Er dette fordi jeg er i starten? Jeg vet ikke hvor direkte jeg skal være liksom. Spør ofte hva psykologen mener. Uten å få noe særlig til svar. Bare lurer på om det er sånn det skal være eller hva. Blir helt frustrert. Det vil ta tid å komme ut av det, er det jeg fått vite...

Gjest spør når jeg lurer

Jeg blir så forvirra hver gang jeg har vært der. Har bare vært der fire ganger foreløpig da men. Jeg spør etter råd, men det får jeg ikke. Jeg føler hele timen går ut på at jeg skal holde foredrag. Er dette fordi jeg er i starten? Jeg vet ikke hvor direkte jeg skal være liksom. Spør ofte hva psykologen mener. Uten å få noe særlig til svar. Bare lurer på om det er sånn det skal være eller hva. Blir helt frustrert. Det vil ta tid å komme ut av det, er det jeg fått vite...

Kanskje det ikke i alle spørsmål er viktig hva psykologen mener, at det er viktigere at psykologen hjelper deg med å finne ut hva DU mener?

Men fortell om denne frustrasjonen din til psykologen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...