Gjest Shira12 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 "Når det gjelder min elskede samboer, så klemmer vi mye! Ofte på kjøkkenet, faktisk. Hvis vi står og lager mat sammen, så plutselig er vi i armene på hverandre og bare klemmer. Uten å si noe. Det er herlig" Sånn er vi også :-) Så hyggelig å høre at det gjelder flere! Mannen min er veldig flink til å komme å gi meg en klem bakfra når jeg holder på med noe og ikke merker at han kommer inn i rommet. Jeg klemmer han forfra, men det har nok med høyde å gjøre. Jeg rekker ikke opp bakfra ;-) Rekker ikke opp bakfra jeg heller ) Men jeg holder rundt han for det, og hviler hodet på ryggen. Han klemmer meg ofte bakfra også, ellers så blir jeg begravd pga høydeforskjellen ;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde ikke likt kyss fra venner. Nei, du er vel norsk da. 0 Siter
Gjest litt avstand Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Nei, du er vel norsk da. Ja, og skulle ikke det være i orden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.