Gå til innhold

Faen altså! Kan folk slutte å jule i oktober?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jul i desember. Desember er julemåned. Jeg er såååå jæææævlig lei av at folk må begynne med juleting, julesnakk, julepynt, julegaver, julespørsmål i oktober! De ødelegger alt, og når julen endelig kommer, er man dritlei hele greia.

Ja, faen altså!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

5

• sheba

5

• ShitDiddelyDo

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og med innlegget ditt, er du med på å flytte opmerksomhet over på julen....

Skrevet

igrunn enig med deg, selv om jeg kanskje ikke bruker like "sterke ord" som deg, hehe

Men når de selger kakemenn og julebrus i september så rister jeg på hodet, man blir faktisk lei og du har helt rett etter min mening at desember er julemåneden!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fatter ikke at det er noe å bry seg med. Jeg legger knapt merke til det der, men så plager det meg heller ikke at butikkene selger julebrus, julemarsipan og juleøl.

Når kommer forresten juleølen?

Skrevet

Og med innlegget ditt, er du med på å flytte opmerksomhet over på julen....

Javel? *skrive noe stygt*

Skrevet

Fatter ikke at det er noe å bry seg med. Jeg legger knapt merke til det der, men så plager det meg heller ikke at butikkene selger julebrus, julemarsipan og juleøl.

Når kommer forresten juleølen?

hehe egentlig har du helt rett, men har du barn blir det litt annerledes:(

jeg synes jula er en fin tid, men ikke i flere mnd.. desember er liksom julemnd fremfor noen og ikke september:)

Skrevet

Vi er enige, men nå er ikke jeg glad i jul heller.

Ikke i det hele tatt? Jeg elsker julen, og da spesielt familietradisjonene vi praktiserer i julen. Jeg misliker forretningsjulen, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg mener julen er hellig, og det er det jeg liker best ved julen. Jeg forstår ikke hvorfor butikkene må begynne å mase med det i oktober. Synes det er ganske trist faktisk..

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe egentlig har du helt rett, men har du barn blir det litt annerledes:(

jeg synes jula er en fin tid, men ikke i flere mnd.. desember er liksom julemnd fremfor noen og ikke september:)

Det er mange år siden jeg hadde noe forhold til jula - utover at jeg skulle ønske de solgte juleøl hele året. :)

Skrevet

Det er mange år siden jeg hadde noe forhold til jula - utover at jeg skulle ønske de solgte juleøl hele året. :)

ja det hadde vært noe du;) hehe SDD i friflyt!

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Jeg fant juleøl til påske et år, sannsynligvis med utgått dato..

Skrevet

Ikke i det hele tatt? Jeg elsker julen, og da spesielt familietradisjonene vi praktiserer i julen. Jeg misliker forretningsjulen, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg mener julen er hellig, og det er det jeg liker best ved julen. Jeg forstår ikke hvorfor butikkene må begynne å mase med det i oktober. Synes det er ganske trist faktisk..

Jeg misliker jula fordi jeg ikke har noe familie å feire med annet enn ungene. Blir litt deppa av å tenke på de store familiejulene da jeg var liten. Nå døde faren min før jul i fjor og mora mi er senil på alderhjem og fjorårets jul var skikkelig bedriten.

Men i år er planene klare så da blir det litt lettere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja det hadde vært noe du;) hehe SDD i friflyt!

Det er alltid morsomt å lete seg fram til den beste juleølen, og så hamstre så jeg har en stund.

Det er noe spesielt med juleølsmaken. Den er bare nydelig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fant juleøl til påske et år, sannsynligvis med utgått dato..

Øl med utgått dato går stort sett greit.

Skrevet

Jeg misliker jula fordi jeg ikke har noe familie å feire med annet enn ungene. Blir litt deppa av å tenke på de store familiejulene da jeg var liten. Nå døde faren min før jul i fjor og mora mi er senil på alderhjem og fjorårets jul var skikkelig bedriten.

Men i år er planene klare så da blir det litt lettere.

Det hørtes ikke noe hyggelig ut. Håper denne julen blir mye hyggeligere for deg enn den siste. Ja, det er ofte lettere å glede seg over noe, når man har noen konkrete planer å forholde seg til.

Skrevet

Det er alltid morsomt å lete seg fram til den beste juleølen, og så hamstre så jeg har en stund.

du nærmer deg med andre ord en fin tid, JUL;) hehe

jeg hamstrer ikke mye juleøl, men cb sin julebrus hamstrer jeg til fulle:) den er utrolig god:) og etter jul er det nesten umulig og finne den..

Skrevet

Hvis man blir full, er det jo helt ok synes jeg..

Skrevet

Det hørtes ikke noe hyggelig ut. Håper denne julen blir mye hyggeligere for deg enn den siste. Ja, det er ofte lettere å glede seg over noe, når man har noen konkrete planer å forholde seg til.

Nei, i år synes jeg det er greit. Ingen ting kan bli så jævli som jula i fjor. Ingen som orket å spise engang og alle prøvde så godt de kunne at minstemann skulle ha det bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

du nærmer deg med andre ord en fin tid, JUL;) hehe

jeg hamstrer ikke mye juleøl, men cb sin julebrus hamstrer jeg til fulle:) den er utrolig god:) og etter jul er det nesten umulig og finne den..

I fjor var det Aas som hadde den beste juleølen. Jeg gleder meg til å prøvesmake diverse juleøl også i år. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...