Gå til innhold

Faen altså! Kan folk slutte å jule i oktober?!

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

5

• sheba

5

• ShitDiddelyDo

5

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men Dorthe,- ens egne unger må da være de beste å feire julen med? Noen du er uforbeholdent glad i!

Du får sikkert en superkoselig jul i år!

Det er ikke ordentlig jul uten julepresanger da og ungene mine er fremdeles ikke over det med presanger selv om de er store.

Vi eter og så ser vi på hverandre og så pilser vi litt og prater, ikke den helt store julestemningen her nei.

Skrevet

Døh! Jeg gjorde ferdig samtlige gaver før 1. desember et år og det var steike meg den kjedeligste adventen jeg har hatt så det gjør jeg ikke igjen!

Å kjøpe store ting til ungene når de er på tilbud er selvsagt greit, men jeg må ha igjen noe småtteri å kose meg med i desember altså.

Her handles inn til svigerfamilien i januar, og ungene våre og hverandre fra nå og utover.

Så litt småhandling er igjen - de gavene som er viktigst og koseligst.

Skrevet

Hvilken juleburs da?

Jeg har min egen lille juletradisjon med rød julebrus (så kunstig som mulig!), hjemmebakte pepperkaker og filmen "Santa Claus" en søndagskveld før jul. Helt alene i ro og fred. :o) I fjor hadde jeg ikke julebrus og det ble ikke det samme med saft så da så jeg bare halve filmen...

CB sin julebrus smaker utrolig godt, ikke i nærheten av "rød brus"... her på sørlandet selges den overalt, vet ikke om de leverer til andre kanter av landet, men den burde absolutt prøves:)

Skrevet

Synes "alle" sier det. Men det er jo tydelig at noen handler, siden julegreiene kommer ut tidligere for hvert år. Jeg så nisser på utstilling allerede forrige helg Og Narvesen kunne by på "mens-vi-venter"-marsipan....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...