Gå til innhold

er du en jålebukk?

Gjest jåleriiiii jåleraaaa

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er overhodet ikke jålete. Andre folk mener heller ikke at jeg er jålete. Jeg bruker litt sminke, men veldig diskret.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lucretia

6

• Lillemus

4

• Chance1365380587

4

• NeaNoor

4

Mest aktive i denne tråden

Chance1365380587
Skrevet

Hehe. artig. Tror ikke jeg så deg, men visste ikke hva jeg skulle se etter? Er det bilde av deg på dolgalleriet, kanskje? Ikke sett der på en stund.

Hvor er dol-galleriet? Ble nysgjerrig nå... ;-)

Skrevet

Jeg burde nok jålet mer, særlig på jobb - gir nok inntrykk av å være veldig kjedelig, ordentlig og grå mus siden jeg aldri sminker meg på jobb.

Og så blir det ikke så mye når jeg skal ut, mangler trening, og alt utstyret er for gammelt...

Liker i grunn å ta det på, men om morgenen har jeg aldri tid, og dessuten avskyr jeg å ta det av igjen!!! Og det vet jeg jo at jeg må...

Skrevet

Hvor er dol-galleriet? Ble nysgjerrig nå... ;-)

Du må ha vært på dol under samme nick en god stund og så sende inn ditt eget bilde før du får adressen med brukernavn og passord dit fra bassisten. Ikke noe for hvermannsen altså. :o)

Chance1365380587
Skrevet

10 min om morran er da ingen ting? Verre med de som bruker halvannen time og ikke ser ut som om de har sminket seg engang - da kan man jo lure litt på hva som er vitsen? ;o)

Og man ser ikke nødvendigvis ustelt ut selv om man ikke sminker seg og har håret hengende fritt heller da. :o)

He he, neida man ser jo ikke nødvendigvis ustelt ut fordet. Men hvis man ikke gidder børste håret, og har sukat i øyekroken derimot... he he

Chance1365380587
Skrevet

Du må ha vært på dol under samme nick en god stund og så sende inn ditt eget bilde før du får adressen med brukernavn og passord dit fra bassisten. Ikke noe for hvermannsen altså. :o)

Kanskje jeg skal prøve på det da... Morsomt!

Skrevet

Jeg er vel nesten så ujålete som man kan bli. Jeg bruker ikke sminke til hverdags, og det er ikke krise hvis jeg går ut i en ukledelig genser, selv om jeg helst går i klær jeg føler meg vel i.

Skrevet

Jeg tror ikke venner og familie vil karakterisere meg som en jålete person. Jeg er veldig ujålete i mitt "vesen".

Men når det gjelder det ytre har jeg blitt litt mer jålete med årene. dels fordi jeg føler at det er et større "behov" for det *he he* og dels fordi jeg har sett på ørten episoder av Trinny og Susannah og blitt veldig inspirert til å gjøre det beste ut av det man har, av båd ekropp og fjes. :-)

Men jåleriet er ikke spesielt tidkrevende, da, jeg bruker max 10 minutter på sminkig om morran.

Jeg må uansett være pent kledt på jobb, men hjemme går jeg gjerne i olabukse og genser.

Skrevet

Tja jeg er nok ganske jålete ja. Jeg er opptatt av hva jeg har på meg og hvordan jeg tar meg ut. Om sommeren er jeg solbrun og da bruker jeg lite sminke til hverdags (men mascara må jeg ha), om vinteren bruker jeg en del mer sminke, men passer på å ikke se oversminket ut. Når det er sagt er jeg ikke redd for å vise meg uten sminke.

På byen har jeg som regel sotede øyne, og høye heler :)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt jålete. Bruker mascara til daglig og kanskje litt pudder. Pynter meg litt ekstra om det er fest ol.

Skrevet

Nei, jeg er ikke der. Men tror du har beskrevet sånn ca. hvordan du ser ut før, og at det var derfor jeg la merke til deg. Om det nå var deg da. ;-) Har kjæresten din langt hår? Du trenger selvsagt ikke svare. :)

Det har han :)

Skrevet

Det har han :)

Da var det nok dere. Jeg sto rett bak dere og hang. Venta på samboeren som brukte tre evigheter på toalettet. :-)

Skrevet

Jeg er sånn litt under middels jålete. Bruker så og si alltid sminke, men aldri neglelakk og denslags stæsj. Går i klær som jeg syns er fine, men jeg velger like mye ut fra hva som er behagelig og praktisk. Jeg syns ikke det er nødvendig å se perfekt ut til enhver tid.

Skrevet

Da var det nok dere. Jeg sto rett bak dere og hang. Venta på samboeren som brukte tre evigheter på toalettet. :-)

nei, så gøy! Så vidt jeg vet har jeg aldri vært så nær en doler før!

(bortsett fra søster, ei venninne og en annen fyr jeg kjenner som var her for maange år siden)

Skrevet

nei, så gøy! Så vidt jeg vet har jeg aldri vært så nær en doler før!

(bortsett fra søster, ei venninne og en annen fyr jeg kjenner som var her for maange år siden)

Hehe, ikke jeg heller, som jeg vet om. Hadde jeg vært sikker på at det var deg, skulle jeg jo ha hilst på. Men sjansen var jo ikke akkurat stor for at det _var_ deg. :-)

Skrevet

Jeg prøver å se best mulig ut, men vil ikke akkurat kalle meg "jålete"

Det avhenger vel litt av hva man legger i ordet.

Jeg liker å sminke meg før jeg går ut av døra hjemme, og må kle meg litt representabelt på jobben. Passer på at klærne matcher osv.. Liker også å bruke litt smykker og fine belter etc..

Og siden jeg ikke er av de høyeste, så er sko med heler et must..

Men jeg bruker ikke særlig mye tid og penger på egenpleie, nei..

Klær på salg er helt ok, håret farger, klipper og striper jeg selv, sminke kjøpes inn når det gamle er oppbrukt, og neglene får bare leve sitt eget liv.

Men aller best trives jeg i halvskitne stallklær med hestelukt, sagflis i håret og møkk under neglene!

Skrevet

Tja jeg er nok ganske jålete ja. Jeg er opptatt av hva jeg har på meg og hvordan jeg tar meg ut. Om sommeren er jeg solbrun og da bruker jeg lite sminke til hverdags (men mascara må jeg ha), om vinteren bruker jeg en del mer sminke, men passer på å ikke se oversminket ut. Når det er sagt er jeg ikke redd for å vise meg uten sminke.

På byen har jeg som regel sotede øyne, og høye heler :)

Hvordan lager du egentlig sotete øyne?

*grønn på sminke*

Gjest ...verdiene i livet...
Skrevet

Det finnes andre mer verdifulle ting enn overflaten synes jeg!!

Noen virkelige jålebukker bryr seg lite om hvordan de er på innsiden? Kjenner noen slike... Jeg liker best å bruke bare litt diskre sminke. Synes det er best å se naturlig og tilnærmelig ut. Til fest kan man selvfølgelig bruke litt mer, da pynter man seg jo med andre ting også...

Mange tar litt avstand fra jålebukker for de kan virke selvsentrerte og overflatiske.

Da tenker jeg ikke bare på sminke. Men klær, hår, hus, bil. Der kan man også være jålebukker. Når det skal være så stort og flott og perfekt. Kanskje bunner det i usikkerhet og at man føler man selv har liten verdi...

Synes det er viktigere å finne de riktige...

Skrevet

Jeg er ikke jålete i det hele tatt. Jeg bruker ikke sminke, men er nøye på at jeg er ren med rent hår og rene klær som passer meg når jeg skal noen steder. Hjemme går jeg i gamle og utvaskede klær som ikke er fine nok lengre til å dra noen steder med.

Skrevet

Bruker lite sminke og tid på sånt.

Velger å tro jeg er naturlig pen *Host*

:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...