Gå til innhold

er du en jålebukk?

Gjest jåleriiiii jåleraaaa

Anbefalte innlegg

Gjest lakrisbåt
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161358751' post='3349844]

Bruker lite sminke og tid på sånt.

Velger å tro jeg er naturlig pen *Host*

:P

Så heldig du er! Til og med filmstjernene og modellene må sminke seg for å bli vakre.

Åh, tenk deg deg _med_ sminke, dah, du vil overgå dem alle!

*sukk*

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lucretia

6

• Lillemus

4

• Chance1365380587

4

• NeaNoor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så heldig du er! Til og med filmstjernene og modellene må sminke seg for å bli vakre.

Åh, tenk deg deg _med_ sminke, dah, du vil overgå dem alle!

*sukk*

Ja, jeg hadde nok blitt guddommelig!

*LOL*

Skrevet

Jeg er ekstremt jålete. Har alltid vært sånn. Liker å sminke meg og kle meg i skjørt og kjoler, høye støvletter til vanlig. Er også en tilhenger av overdrevent mye parfyme og gullsmykker.

Meeeen, når kvelden kommer og jeg er helt alene, sitter jeg stort sett i pysj og lesebriller :-)

Skrevet

Tja jeg er nok ganske jålete ja. Jeg er opptatt av hva jeg har på meg og hvordan jeg tar meg ut. Om sommeren er jeg solbrun og da bruker jeg lite sminke til hverdags (men mascara må jeg ha), om vinteren bruker jeg en del mer sminke, men passer på å ikke se oversminket ut. Når det er sagt er jeg ikke redd for å vise meg uten sminke.

På byen har jeg som regel sotede øyne, og høye heler :)

Høres ut som meg :-)

Skrevet

Jeg trives best med sminke, men sminker meg såpass diskret at jeg ikke ser ut som et "maleskrin" ;-)

Ang. klær, så trives jeg aller best i dongeribukser og gjerne en hettegenser. Kjole og skjørt bruker jeg sjelden til hverdags.

Skrevet

Hva betegnes som jålete da?

Hm...

Jeg bruker alltid sminke, hvis ikke ser jeg så trøtt ut at folk lurer på hva som er galt. ;-P

hehe

Jeg er opptatt av å se bra ut på håret, at det er litt stilig. Ikke overstylet eller noe, men jeg prøver at det stort sett ser bra ut.

Til vanlig bruker jeg "alle" typene sminke, men jeg ser ikke oversminket ut.

Til fest liker jeg å sminke meg mer, og kjører på med en del mer eyeliner og flere lag mascara enn vanlig, mer og sterkere øyeskygge osv.

Liker egentlig ganske så godt å stå og stæsje meg opp foran speilet før fest og sånn, men vanlige morgener er jeg kjapp på badet. Sminker meg på 8-10 minutter, det er så innøvd at det ikke tar lang tid selv om jeg bruker en del forskjellig.

Skrevet

Nei.... litt i overkant ujålete av og til. Skulle av og til vært litt flinkere til å pynte meg ;-)

Skrevet

Ja og nei.

Til daglig er jeg ikke veldig jålete. Bruker litt sminke, og går aldri på butikken i flekkete joggebukser, men ellers er det ganske moderat.

Men jeg ELSKER å dille og stæsje og jåle meg til når jeg skal noe ekstra, enten det er en enkel kafekveld med jentene eller ordentlig fest. Da koser jeg meg skikkelig med all slags deilig make-up, smykker, tilbehør og dill. :o)

Ja, også har jeg en skikkelig solbrille-fetisj.

Skrevet

vet ikke om jeg er så innmari jålete, men jeg bruker en del sminke¨. må alltid ha sminke og føler jeg må se bra ut hele tiden.

Skrevet

Hehe, ikke jeg heller, som jeg vet om. Hadde jeg vært sikker på at det var deg, skulle jeg jo ha hilst på. Men sjansen var jo ikke akkurat stor for at det _var_ deg. :-)

Sant nok. Du får hilse neste gang, da, om det blir en neste gang!

Skrevet

Hjemme er jeg ikke særlig jålete, men skal jeg ut, så liker jeg å pynte på fasaden, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...