Gjest Alt er tiltak Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som har noen gode erfaringer med medisiner mot tankekjør?Jeg har prøvd zyprexa og zeldox,nå skal jeg over til lyrica i samråd med legen. Håper det ikke er så mye bivirkninger der også.. Litt sliten av å prøve å feile. 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har god erfaring med Seroquel. Men hva som funker er en individuell sak, noe som dessverre gjør det hele til en prøve og feile greie. Men jeg håper du finner effekt av det du skal prøve nå. 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Abilify hjelper mot tankekjør,er rolig i hode og det er godt. Lite bivirkninger også 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Abilify hjelper mot tankekjør,er rolig i hode og det er godt. Lite bivirkninger også er abilify på blå resept? 0 Siter
Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 er abilify på blå resept? Det er det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.