Gå til innhold

Pink piercer nippelen med moren som tilskuer... (video)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud, jeg trodde det var meg et øyeblikk, skjønte lite.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gud, jeg trodde det var meg et øyeblikk, skjønte lite.

Det trodde jeg også da jeg leste overskriften.

Skrevet

Det trodde jeg også da jeg leste overskriften.

Hehe. Der var jo både pink og piercing og moren.

Står til med deg om dagen da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe. Der var jo både pink og piercing og moren.

Står til med deg om dagen da?

Jotakk, jeg er riktig så fornøyd. Jeg begynte i en ny jobb i høst, og finner meg vel tilrette.

Du da, går studiene bra? (Men du piercer deg vel neppe mens moren din er tilskuer!)

Skrevet

Jotakk, jeg er riktig så fornøyd. Jeg begynte i en ny jobb i høst, og finner meg vel tilrette.

Du da, går studiene bra? (Men du piercer deg vel neppe mens moren din er tilskuer!)

Åh, så greit!

Joda, jeg stortrives med studiene. Holder på å skrive selvbiografi nå som skal innleveres snart =)

Nei, jeg piercer meg, og har et snålt forhold til moren min, men de to har ingen sammenheng =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åh, så greit!

Joda, jeg stortrives med studiene. Holder på å skrive selvbiografi nå som skal innleveres snart =)

Nei, jeg piercer meg, og har et snålt forhold til moren min, men de to har ingen sammenheng =)

Jeg har lest utførlige beskrivelser av piercingen din er på dol :-)

Men jeg har bare lest om èn. Har du flere?

Skrevet

Jeg har lest utførlige beskrivelser av piercingen din er på dol :-)

Men jeg har bare lest om èn. Har du flere?

Hvis ører ikke teller, så har jeg to til. En i tunga og en i navlen. Men jeg ser ikke ut som en depressiv goth med fett hår altså, de er elegant og diskret plassert ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis ører ikke teller, så har jeg to til. En i tunga og en i navlen. Men jeg ser ikke ut som en depressiv goth med fett hår altså, de er elegant og diskret plassert ;)

Hadde du sett ut slik som du beskriver deg der, så hadde du neppe vært så populær blant gutta :-)

Skrevet

Hadde du sett ut slik som du beskriver deg der, så hadde du neppe vært så populær blant gutta :-)

Men det er jeg jo ikke nå heller? =o

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men det er jeg jo ikke nå heller? =o

Er du ikke? Du har fortalt om mange sexpartnere i år, det må da telle?

Skrevet

Er du ikke? Du har fortalt om mange sexpartnere i år, det må da telle?

Jo, jeg kan vel si at jeg er over gjennomsnittlig dyktig å få med meg hunks hjem for en natt, men det er ingen av de som skjønner at jeg også er et dugandes kjæresteemne =(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, jeg kan vel si at jeg er over gjennomsnittlig dyktig å få med meg hunks hjem for en natt, men det er ingen av de som skjønner at jeg også er et dugandes kjæresteemne =(

Jeg antar at min metode ikke er noe for deg? (Nylig beskrevet på samlivsforumet)

Skrevet

Jeg antar at min metode ikke er noe for deg? (Nylig beskrevet på samlivsforumet)

Hehe, vet du, det er nesten verdt å prøve! Hvertfall møte deg litt på halvveien.. =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, vet du, det er nesten verdt å prøve! Hvertfall møte deg litt på halvveien.. =)

*S*

Ender du opp med en som er halvparten så bra som min kjære, så er det definitivt verdt det!

*Stolt kone*

Skrevet

*S*

Ender du opp med en som er halvparten så bra som min kjære, så er det definitivt verdt det!

*Stolt kone*

Står absolutt respekt av det. Men jeg er nødt å vite at vi fungerer også seksuelt før jeg tør gifte meg med noen. men jeg har absolutt godt av å vente litt lenger enn det jeg gjør før jeg hopper til sengs.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Står absolutt respekt av det. Men jeg er nødt å vite at vi fungerer også seksuelt før jeg tør gifte meg med noen. men jeg har absolutt godt av å vente litt lenger enn det jeg gjør før jeg hopper til sengs.

Som du selv foreslo: et møte på halvveien er nok ikke så dumt. I mitt tilfelle ville det si at du skulle ventet i 3 mnd, og så prøvekjørt de neste 3 før giftermål :)

Skrevet

Som du selv foreslo: et møte på halvveien er nok ikke så dumt. I mitt tilfelle ville det si at du skulle ventet i 3 mnd, og så prøvekjørt de neste 3 før giftermål :)

Det kunne vært veldig spennende =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kunne vært veldig spennende =)

Du får prøve det på neste "snille" gutt som dukker opp. Blir spennende å høre hvordan det slår ann :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...