Gjest det var merkelig Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 http://www.mollygood.com/ Klikk litt ned på siden. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Gud, jeg trodde det var meg et øyeblikk, skjønte lite. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Gud, jeg trodde det var meg et øyeblikk, skjønte lite. Det trodde jeg også da jeg leste overskriften. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det trodde jeg også da jeg leste overskriften. Hehe. Der var jo både pink og piercing og moren. Står til med deg om dagen da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe. Der var jo både pink og piercing og moren. Står til med deg om dagen da? Jotakk, jeg er riktig så fornøyd. Jeg begynte i en ny jobb i høst, og finner meg vel tilrette. Du da, går studiene bra? (Men du piercer deg vel neppe mens moren din er tilskuer!) 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jotakk, jeg er riktig så fornøyd. Jeg begynte i en ny jobb i høst, og finner meg vel tilrette. Du da, går studiene bra? (Men du piercer deg vel neppe mens moren din er tilskuer!) Åh, så greit! Joda, jeg stortrives med studiene. Holder på å skrive selvbiografi nå som skal innleveres snart =) Nei, jeg piercer meg, og har et snålt forhold til moren min, men de to har ingen sammenheng =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Åh, så greit! Joda, jeg stortrives med studiene. Holder på å skrive selvbiografi nå som skal innleveres snart =) Nei, jeg piercer meg, og har et snålt forhold til moren min, men de to har ingen sammenheng =) Jeg har lest utførlige beskrivelser av piercingen din er på dol :-) Men jeg har bare lest om èn. Har du flere? 0 Siter
keinstein Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sikkert for å heve seriøsitetsnivået. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har lest utførlige beskrivelser av piercingen din er på dol :-) Men jeg har bare lest om èn. Har du flere? Hvis ører ikke teller, så har jeg to til. En i tunga og en i navlen. Men jeg ser ikke ut som en depressiv goth med fett hår altså, de er elegant og diskret plassert 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvis ører ikke teller, så har jeg to til. En i tunga og en i navlen. Men jeg ser ikke ut som en depressiv goth med fett hår altså, de er elegant og diskret plassert Hadde du sett ut slik som du beskriver deg der, så hadde du neppe vært så populær blant gutta :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hadde du sett ut slik som du beskriver deg der, så hadde du neppe vært så populær blant gutta :-) Men det er jeg jo ikke nå heller? =o 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Men det er jeg jo ikke nå heller? =o Er du ikke? Du har fortalt om mange sexpartnere i år, det må da telle? 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er du ikke? Du har fortalt om mange sexpartnere i år, det må da telle? Jo, jeg kan vel si at jeg er over gjennomsnittlig dyktig å få med meg hunks hjem for en natt, men det er ingen av de som skjønner at jeg også er et dugandes kjæresteemne =( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jo, jeg kan vel si at jeg er over gjennomsnittlig dyktig å få med meg hunks hjem for en natt, men det er ingen av de som skjønner at jeg også er et dugandes kjæresteemne =( Jeg antar at min metode ikke er noe for deg? (Nylig beskrevet på samlivsforumet) 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg antar at min metode ikke er noe for deg? (Nylig beskrevet på samlivsforumet) Hehe, vet du, det er nesten verdt å prøve! Hvertfall møte deg litt på halvveien.. =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, vet du, det er nesten verdt å prøve! Hvertfall møte deg litt på halvveien.. =) *S* Ender du opp med en som er halvparten så bra som min kjære, så er det definitivt verdt det! *Stolt kone* 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 *S* Ender du opp med en som er halvparten så bra som min kjære, så er det definitivt verdt det! *Stolt kone* Står absolutt respekt av det. Men jeg er nødt å vite at vi fungerer også seksuelt før jeg tør gifte meg med noen. men jeg har absolutt godt av å vente litt lenger enn det jeg gjør før jeg hopper til sengs. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Står absolutt respekt av det. Men jeg er nødt å vite at vi fungerer også seksuelt før jeg tør gifte meg med noen. men jeg har absolutt godt av å vente litt lenger enn det jeg gjør før jeg hopper til sengs. Som du selv foreslo: et møte på halvveien er nok ikke så dumt. I mitt tilfelle ville det si at du skulle ventet i 3 mnd, og så prøvekjørt de neste 3 før giftermål 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Som du selv foreslo: et møte på halvveien er nok ikke så dumt. I mitt tilfelle ville det si at du skulle ventet i 3 mnd, og så prøvekjørt de neste 3 før giftermål Det kunne vært veldig spennende =) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det kunne vært veldig spennende =) Du får prøve det på neste "snille" gutt som dukker opp. Blir spennende å høre hvordan det slår ann :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.