Gå til innhold

Føler meg bra

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Føler meg forholdsvis bra, men har veldig til tankjkjør, og mistenksomhet. Lurer på hvor lenge dette varer denne gangen, for nedturen kommer nok, ellers vil det være for godt til og være sant.

Har slitt så mange år nå og går på så mye tabletter så jeg må vel kunne forvente at det skal være bra nå. Allikevel tenker jeg mye på selvmord og dette plager meg. Er helt opphengt og det syntes jeg er skummelt.

Hva kan årsaken være?

Går til samtaler hver 14 dag nå, men har ikke tørt og nevnte dette. Bør jeg gjøre det?

Ellers til dere alle så håper jeg også dere kan få oppleve bedre dager slik som jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250714-f%C3%B8ler-meg-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...