Gå til innhold

SSRI på dagtid i stedet for kveld

Anbefalte innlegg

Gjest sveinrisotto

Har byttet om fra å ta Cipralex ved leggetid og tar det heller når jeg står opp...

Forandringene er ganske rare egentlig. Føler meg småruset to-tre timer etter inntak og dagen går en god del bedre nå.

Beste av alt er at jeg føler at jeg sover bedre.

Er dette placebo eller har jeg bare blitt lurt i et år?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250720-ssri-p%C3%A5-dagtid-i-stedet-for-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg anbefaler at en prøver seg frem til en finner den tid på døgnet som er det beste for en selv. Deretter holder en seg til denne tiden.

Dette er svært individuelt, og menge vil tjene på å prøve seg frem.

Gjest Ikke så greit ;)

Det der har streifet meg også. Burde jeg ta Cipralex om morgenen istedet for kvelden?

Jeg ble også anbefalt å prøve meg fram fordi jeg slet med å få sove på kvelden/natten og nå tar jeg de på morningen og blir helt ekstremt trøtt etter inntak.

Forstå det den som kan. Ingen av delene fungerer spesilt godt for min del, enten ikke få sove når jeg skal eller sove bort hele dagen. Blir såpass trøtt at jeg ikke fungerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...