Gjest Mechilah Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg gråt så ofte før,nå gråter jeg jo aldri,det er så rart. Tror det har noe med pillene jeg tar å gjøre,er jo etter det jeg ble sånn. Er det normalt å bli likegyldig? Er trøtt også og slapp,men kan jo være bivirkning,og det går jo over etterhvert. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 tror likegyldighet er en måte å takle depresjon på. Jeg opplevde hvertfall at etter å ha vært deprimert lenge, begynte jeg å legge følelsene til side. Først og fremst var det ment for å bli bedre, glemme negative følelser. Men de positive dukket likevel ikke opp, og det førte til likegyldighet. De å gå på behandling, har fremkallet de negative følelsene igjen, og nå er livet fryketelig. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 tror likegyldighet er en måte å takle depresjon på. Jeg opplevde hvertfall at etter å ha vært deprimert lenge, begynte jeg å legge følelsene til side. Først og fremst var det ment for å bli bedre, glemme negative følelser. Men de positive dukket likevel ikke opp, og det førte til likegyldighet. De å gå på behandling, har fremkallet de negative følelsene igjen, og nå er livet fryketelig. Uff da,så negativt... Håper du får det bedre snart,jeg også vil ha det bedre. Lykke til 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Uff da,så negativt... Håper du får det bedre snart,jeg også vil ha det bedre. Lykke til Håper du finner igjen gleden snart, det er ikke godt å være likegyldig. Klem fra en liten møll 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Håper du finner igjen gleden snart, det er ikke godt å være likegyldig. Klem fra en liten møll Takk Kanskje jeg må kutte ut noen medisiner. klem igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.