Gå til innhold

Hjemløs

Anbefalte innlegg

har et sted å bo, men hører ikke hjemme noe sted.

Følte meg hjemme der jeg bodde i tre år for et par år siden, men de solgte huset så jeg måtte flytte.

Føler jeg har flyttet rundt siden jeg var 17. Har vel det..

Hater stedet jeg bor nå. har bare bodd der 8 mnd. Har malt og forsøkt å gjøre det fint, men det nytter ikke.

Føler meg så utsatt når jeg ikke har et hjem.. Hvor jeg føler meg trygg. Er razzia hele tida hos nabo, andre naboen ble gal og jeg måtte ringe etter hjelp..

Så kom en tredje på døra mi og trengte seg inn med bikkje mens dyra mine gikk løse..

Full som faen og slapp bikkja. Åpner aldri den døra igjen..

En nabo ville ha tyvegods hos meg..

Er blitt tilbudt narko.. og ei gal kjerring løper i gangene og hyler...

TRIVELIG

For jeg er jo ikke paranoid nok fra før.

Også var det det med han mannen som jobber like ved som gikk alldeles over streken. Tør ikke gå i post kassa før etter 4.

FAEN.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250729-hjeml%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke undersøke mulighetene for å få leid et annet sted?

har komm. bolig.

Leide privat tidligere, men så solgte de. Og neste leilighet ble for dyr. Og deretter ble jeg kastet ut fordi jeg er bipolar..Hadde ikke gjort en skit. Fikk bare bo der til jeg fant noe annet.

har midl. uføretrygd. Nesten ingen som vil leie til meg . Og alle spør hvorfor jeg har trygd. Har skyldt på leddgikta noen ganger. Men gikk ikke bra likevel..

noen er selvsagt positive, men er mye som skal klaffe.. lav leie, godta dyr, godta uføretrygd...

leie må være under 5000 kr inkl strøm, og jeg er likevel avhengig av bostøtte.. og det får man jo ikke overalt.

Så endte med komm. bolig.. Psykologen mener jeg må be om ny leilighet, og kommer nok til å gjøre det, men må likevel vente veldig lenge...

Og flytter jeg igjen bør det være for lang tid...

men nå tenker jeg på å flytte til svalbard for et år...

har bodd her i byen i 5 år.Og har flyttet 4 ganger...

Alltid noe som skjer. brutt forlovelse, hussalg, psykopatisk eier som kikker i skuffene..,

Akkurat nå virker Svalbard som en god løsning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250729-hjeml%C3%B8s/#findComment-1973896
Del på andre sider

Gjest lakrisbåt

har komm. bolig.

Leide privat tidligere, men så solgte de. Og neste leilighet ble for dyr. Og deretter ble jeg kastet ut fordi jeg er bipolar..Hadde ikke gjort en skit. Fikk bare bo der til jeg fant noe annet.

har midl. uføretrygd. Nesten ingen som vil leie til meg . Og alle spør hvorfor jeg har trygd. Har skyldt på leddgikta noen ganger. Men gikk ikke bra likevel..

noen er selvsagt positive, men er mye som skal klaffe.. lav leie, godta dyr, godta uføretrygd...

leie må være under 5000 kr inkl strøm, og jeg er likevel avhengig av bostøtte.. og det får man jo ikke overalt.

Så endte med komm. bolig.. Psykologen mener jeg må be om ny leilighet, og kommer nok til å gjøre det, men må likevel vente veldig lenge...

Og flytter jeg igjen bør det være for lang tid...

men nå tenker jeg på å flytte til svalbard for et år...

har bodd her i byen i 5 år.Og har flyttet 4 ganger...

Alltid noe som skjer. brutt forlovelse, hussalg, psykopatisk eier som kikker i skuffene..,

Akkurat nå virker Svalbard som en god løsning.

Hvis du søker om å få byttet kommunal bolig, kan du jo be psykologen skrive et vedlegg for deg, som kan hjelpe til med å få fortgang i saken med å få bytte bolig.

Har du familie du kan bo hos i en periode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250729-hjeml%C3%B8s/#findComment-1973900
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...